Telecom News - בזק מול Unlimited: משדרגת בחינם את מהירות הגלישה לחצי מיליון לקוחות

בזק מול Unlimited: משדרגת בחינם את מהירות הגלישה לחצי מיליון לקוחות

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק מול Unlimited: משדרגת בחינם את מהירות הגלישה לחצי מיליון לקוחות
בזק מגיבה ל-Unlimited: משדרגת בחינם את מהירות הגלישה לחצי מיליון לקוחות
מאת: מערכת Telecom News, 9.1.14, 13:25גלישה

כ-30% מלקוחות החברה יגלשו בתום מהלך השדרוג במהירות 100 מגה. מהירות הגלישה הממוצעת בבזק תעמוד על כ-35 מגה.

בזק משדרגת את מהירות הגלישה ללקוחותיה באופן אוטומטי ובחינם. במסגרת המהלך, לקוחות הגולשים היום במהירות של 40 מגה ישודרגו באופן אוטומטי וללא תוספת עלות כלשהי למהירות של100  מגה. כל לקוח, שמהירות הגלישה שלו תשודרג, יקבלו הודעה מבזק, שמעדכת בדבר השדרוג. לקוחות, שלא יהיו מעוניינים בשדרוג, יוכלו להישאר בקצב הנוכחי.
 
בזק משדרגת גם את מהירויות הגלישה הנמוכות, כאשר כל לקוחות החברה הגולשים במהירויות 5 ו-10 מגה, ישודרגו בחינם למהירות גלישה העומדת על 15 מגה. בתום מהלך השדרוג, מהירות הגלישה הממוצעת בבזק צפויה לעמוד על כ-35 מגה, כאשר כ-30% מלקוחות החברה יגלשו במהירות 100 מגה. המהלך התפעולי של השדרוג צפוי להימשך כשבועיים. כדי שהלקוח יהנה מהמהירות המרבית עליו לעדכן את מהירות הגלישה גם אצל ספק האינטרנט.

במהלך הנוכחי, בזק תשדרג כחצי מיליון מלקוחות האינטרנט של החברה, כאשר סה"כ שידרגה עד היום בחינם במהלך כלל מהלכי השדרוג כמיליון וחצי לקוחות. השדרוגים ייעשו כאמור באופן אוטומטי, זוהי הפעם החמישית שבזק מבצעת שדרוג ללקוחותיה בשנתיים האחרונות. מהלכי השדרוג הרבים של בזק נעשים במטרה להנגיש את קצבי הגלישה הגבוהים לכמה שיותר לקוחות החברה.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק: "מהלכי השדרוג, שאנו מבצעים, מהווים הקדמה לקפיצת המדרגה הבאה של בזק לאספקת שירות על גבי סיבים אופטיים עד לבתים, שיאפשרו קצבי גלישה גבוהים ביותר. בזק תמשיך לספק ללקוחותיה את צרכי התקשורת תוך שימוש בקצבי גלישה גבוהים במיוחד".

להלן גרף קצב גלישה ממוצע בבזק:
 
גרף בזק
אגב, לגבי ספק אינטרנט זול, יש כמה ספקים (ISP) שמספקים חיבור אינטרנט של 100 מגה ב- 20 ש"ח לחודש ואף פחות, דוגמת החברות פאסט והוט, כמנותח בהרחבה כאן. מכאן, שחיבור לאינטרנט דרך בזק (+ספק אינטרנט מאלו שמפקים חיבור כזה ב- 20 ש"ח לחודש ומטה) יוצא זול יותר מ- 100 מגה ב-Unlimited. אולם, ב- Unlimited החיבור הוא סימטרי, מה שחשוב יותר למגזר העסקי



 
 
Bookmark and Share