Telecom News - AOL תשקיע 5 מיליון $ במחקר בארץ על השפעת צפייה בווידאו על הצופה

AOL תשקיע 5 מיליון $ במחקר בארץ על השפעת צפייה בווידאו על הצופה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> AOL תשקיע 5 מיליון $ במחקר בארץ על השפעת צפייה בווידאו על הצופה
AOL תשקיע 5 מיליון $ במחקר בארץ על השפעת צפייה בווידאו על הצופה
מאת: חיים חביב, 13.11.14, 15:50אקדמיה

החברה תשקיע במחקר משותף עם קמפוס הטכנולוגיה של הטכניון ואוניברסיטת קורנל, שיתבצע גם בישראל, במרכז הפיתוח שלAOL  ובטכניון.

בתום  6 רכישות של חברות בישראל, הקמת מרכזי פיתוח והשקת תכנית ליווי לחברות הזנק, מרחיבה AOL  את מעורבותה בישראל גם בהשקעה במחקר. החברה תשקיע כ-5 מיליון דולרים בפעילות מחקר, שתיערך בשיתוף הטכניון ו-JCTI, קמפוס הטכנולוגיה החדש של הטכניון ואוניברסיטת קורנל, שנפתח השנה בניו יורק. המחקר ייערך הן בניו יורק והן בישראל במרכז הפיתוח של AOL בישראל.

בשל העובדה, שמרכז הפיתוח בישראל מתרכז בפיתוח חדשנות לתחום ווידיאו מקוון (Online video), יתמקד המחקר בתחום זה ויעסוק בבדיקת השפעות הצפייה בווידאו על תחושות הצופה. המחקר ישלב חוקרים מתחומי הפסיכולוגיה, מדעי המחשב ואחרים. ניתנה התחייבות, כי נשים תהוונה 50% מצוות המחקר בפרויקט זה.

במסגרת המחקר יעסקו החוקרים באחד האתגרים הגדולים העומדים בפני חברות אינטרנט ומדיה דוגמת AOL : התמודדות עם כמויות מידע עצומות הנאספות באפליקציות ובשירותי האינטרנט, שהן מציעות.

המחקר המשותף של חוקרי הטכניון פרופ' ענת רפאלי ופרופ' משנה רועי רייכרט, מהפקולטה להנדסת תעשייה וניהול, ופרופ' ניר אילון, מהפקולטה למדעי המחשב, נועד לקדם התמודדות מיטבית עם האתגר. במסגרת שיתוף הפעולה יפתחו חוקרי הטכניון אלגוריתמי מחשב לעיבוד אוטומטי של כמויות מידע ויזואלי וטקסטואלי גדולות ויבנו מערכות, שתצגנה את המידע לצופים  בפשטות וביעילות.

שלוחת AOL בישראל, המנוהלת ע"י חנן לשובר, תממן את המחקר ותעמיד לרשות החוקרים את המשאבים והתשתית הטכנולוגית של מרכז הפיתוח. את המהלך מוביל Bill Pence, ה-CTO של AOL העולמית, שיבקר בשבוע הבא בישראל כדי להתניע את שיתוף הפעולה. פנס מוביל כיום את האסטרטגיה הגלובאלית של AOL בתחום הטכנולוגיה.
 
חברת AOL מובילה בעולם כיום בכל הנוגע לתוכן וידאו המשודר באינטרנט. עפ"י נתוני  Comscore, שמנטרת את ביצועי השוק בתחום הווידאו הדיגיטלי, מחזיקה AOL במקום הראשון בכמות החשיפות לפרסומות וידאו ובמקום השלישי בצפיות וידאו - למעלה ממיליארד צפיות בתוכן כללי ומעל ל-4 מיליארד צפיות כולל פרסומות. החברה מציעה היום את אחת מספריות ה- Premium Video הגדולות  ביותר עם למעלה ממיליון  כותרי וידאו מ-2,000 יצרני תוכן מובילים, בהם Times, Discovery, Martha Stewart ESPN, שמשודרים לרשת סינדיקציה של מעל ל-1700 שותפי תוכן.

JTCI - הקמפוס הטכנולוגי המשותף לטכניון וקורנל
מיזם לשיתוף פעולה אקדמי בין אוניברסיטת קורנל בניו יורק לבין הטכניון בישראל. הקמפוס, שהוקם בתמיכת איירין ג'ייקובס וג'ון ג'ייקובס, שתרמו 133 מיליון דולרים להקמתו, יעסוק בטכנולוגיות מידע המבוססים על תחומי לימוד חדשים ולא שגרתיים בתחומים של connective media, איכות חיים וסביבה. מנהל את הקמפוס פרופ' אדם שוורץ, מהפקולטה להנדסת אלקטרוניקה בטכניון .

השקעה



 
 
Bookmark and Share