Telecom News - שת"פ ל-My Size הישראלית עם מותג האופנה Trucco הספרדי

שת"פ ל-My Size הישראלית עם מותג האופנה Trucco הספרדי

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> שת"פ ל-My Size הישראלית עם מותג האופנה Trucco הספרדי
שת"פ ל-My Size הישראלית עם מותג האופנה Trucco הספרדי
מאת: חיים חביב, 16.11.14, 14:39My Size

מותג אופנה בינלאומי ישתמש בטכנולוגית מדידה וירטואלית, שפיתחה החברה. הטכנולוגיה תוצע ללקוחות האונליין ובחנויות Trucco הספרדית.

חברת My Size התקשרה בהסכם שיתוף פעולה עם In Situ S.A, בעלת הזכויות במותג האופנה Trucco, לפיו תוטמע טכנולוגיית המדידה שפיתחה במערכת המידע הממוחשבת של IN SITU לבחינת יעילות הטכנולוגיה, השפעתה על מכירות IN SITU ושביעות רצון הלקוחות.

ל-Trucco למעלה מ-240 חנויות בכ-20 מדינות באירופה, סין, אסיה פסיפיק, דרום אמריקה, המזרח התיכון וישראל (במשביר לצרכן). My Size מפתחת מוצרים טכנולוגיים לשימוש בסמארטפונים, שצפויים לאפשר למשתמש למדוד את מידותיו להתאמת פרטי ביגוד ורכישתם באינטרנט ללא מדידת פריטי הלבוש בפועל טרם רכישתם וקבלתם.

רונן לוזון, מנכ"ל חברת My Size: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Trucco. הפיילוט הנוכחי יאפשר לנו ליישם בפעם הראשונה את הטכנולוגיה שפיתחנו ולבחון אותה בשיתוף עם רשת הלבשה מובילה. אנו ממשיכים בתהליכי הפיתוח ובמקביל בוחנים הזדמנויות נוספות לשיתוף פעולה עם גופים מובילים בתחום".

החברה עוסקת בפיתוח מספר מוצרים משלימים, שיאפשרו את איסוף הנתונים הפיזיים של המשתמש באמצעות מכשור אלקטרוני נייד (סמארטפונים, טאבלטים ומכשירים ניידים אחרים). מוצרים אלה צפויים להוות, בכפוף להמשך פיתוחם, יחד עם טכנולוגיית החברה, פתרון מלא יותר למשתמש (במסגרת רכישות באתרי אינטרנט).

עדכון 28.12.14, 15:58: חברת My Size הודיעה היום, שהחלה את הטמעת הטכנולוגיה וההתממשקות למערכות חברת ,In Situ S.A שהיא בעלת הזכויות במותג האפנה TRUCCO

 

אופנה אונליין



 
 
Bookmark and Share