Telecom News - שר התקשורת גלעד ארדן חתם ממש טרם לכתו במחטף על "השוק הסיטונאי"

שר התקשורת גלעד ארדן חתם ממש טרם לכתו במחטף על "השוק הסיטונאי"

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> שר התקשורת גלעד ארדן חתם ממש טרם לכתו במחטף על "השוק הסיטונאי"
מכה נוספת לתחרות, ל-Unlimited ולשוק התקשורת הישראלי ברגולציה, שאפילו במקום בו היא הומצאה (אירופה) היא כבר בוטלה כי היא נכשלה כישלון חרוץ. זה לא הפריע לגלעד ארדן לחתום ביומו האחרון, במחטף, על נייר, שאין בו ממש. 
מאת: אבי וייס, 17.11.14, 18:00גלעד ארדן

ניתוח: שר התקשורת היוצא, גלעד ארדן, הוכיח, שגם ברגעים האחרונים של כהונתו, הוא עדיין יכול לגרום נזקים לשוק התקשורת הישראלי. ההודעה שלו פורסמה (כאן), ומפרטת על פני 4 דפים של מלל מבולבל וחסר פשר, את נפלאות "השוק הסיטונאי", שיגיע מחר אל מדינת ישראל.

חוות הדעת המשפטית שעמדה כרקע להחלטותיו - כאן. אוסף ההחלטות שלו: כאן

היות וסוגייה זו נותחה באתר זה בהרחבה, כולל ניתוח מה יקרה אם השר יחתום על ה"שוק הסיטונאי", למרות שהעבודה על הנושא טרם הושלמה (למשל הוט לא בפנים), אין צורך שאפרט שוב סוגיה זו, שנפרסה על פני עשרות מאמרים וניתוחים באתר.

שורה תחתונה: מדובר בנייר, שלא יביא מהפכה וישמש בסיס להתגוששות חסרת כיוון בין חברות התקשורת, בינן לבין עצמן, בינן לבין משרד התקשורת, עם מעורבות של בתי המשפט (פרנסה נאה צפויה לעורכי הדין העוסקים ברגולציית התקשורת). זה הכל. הצרכנים לא ירוויחו מזה מאומה, בוודאי לא בטווח הזמן הנראה לעין. 

העיקר: Unlimited היא הנפגעת העיקרית מהמהלך הזה, מפני שספקיות התקשורת הגדולות וגם הקטנות, שמתחרות בבזק, חולמות על "שוק סיטונאי" על הגב של בזק (שעוד תעשה להן "בית ספר"), במקום לשתף פעולה עם Unlimited לטובת הצרכנים ולטובת הגברת השקיפות, במקביל להכנסת טכנולוגיות חדשות לצרכנים בישראל (הפרטיים כמו גם העסקיים).

היום הוא יום עצוב נוסף לשוק התקשורת הישראלי. אולם, יש היום גם נחמה אחת: סוף סוף "נפטרנו מעונשו של זה": גלעד ארדן יחל לעשות נזקים במקום אחר, במשרד הפנים...
 
ביזיון טוטאלי



 
 
Bookmark and Share