Telecom News - HashSnap זכתה במקום 1 במסגרת "שבוע היזמות" במפגש המשקיעים השנתי

HashSnap זכתה במקום 1 במסגרת "שבוע היזמות" במפגש המשקיעים השנתי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> HashSnap זכתה במקום 1 במסגרת "שבוע היזמות" במפגש המשקיעים השנתי
באירוע השנתי של יזמים ומשקיעים, שהתקיים במסגרת "שבוע היזמות" העולמי בבית גוגל בת"א, זכתה חברת ההזנק HashSnap (מפתחת אפליקציה ניידת המחברת בין אנשים באמצעות פרסונליות חכמה) במקום הראשון בתחרות הסטראטאפים השנתית של YouStartApp.
מאת: אבי וייס, 21.11.14, 11:00YourStartApp

ביום 19.11.14 באירוע בהשתתפות מאות רבות של משקיעים, יזמים ומומחים, שהתכנסו בבית גוגל בת"א, הגיע לסיומו הגיע לסיומו ערב השיא בגוגל קמפוס ב"שבוע היזמות" העולמי, שהובל בישראל ע"י עמותת שבוע היזמות הגלובלי ובשיתוף כ-70 ארגונים שונים ביניהם פורום ההיטק החרדי ו-YourStartApp. במסגרת האירוע התקיימו פאנלים מקצועיים, שבהם עסקו בנושאים מגוונים כגון: שילוב המגזר החרדי בעולם היזמות וההייטק, סיכום שנת יזמות 2014 והטיפים לגיוס הון לסטארטאפים.

בתחרות הסטארטאפים, שהתקיימה בסיומו של האירוע, הגיעו לגמר 3 סטארטאפים, מתוך עשרות רבות, שהשתתפו בתחרות והם:

1. ויטלי פרידוביץ, מנכ"ל ומייסד משותף, HelixOS: "אנו מפתחים פתרון אבטחת מידע עם דגש לאבטחת המידע של מערכת ההפעלה אנדרואיד. אנחנו מאבטחים את מערכת ההפעלה עצמה, תוך התערבות והקשחת שכבות מערכת ההפעלה. יש לנו כבר התקנה בגוף בטחוני ואנו יוצאים בקרוב לשוק האזרחי. אנו, למעשה, מחליפים את מערכת ההפעלה הקיימת למערכת שלנו. כרגע אנו מחפשים גם השקעה וגם מפיצים לפתרון שלנו".

2. אודי הרשלר, מנכ"ל ומייסד, Humaney: "אנו מפתחים בתחום המחבר בין מידע ואנשים. זה מאוד מתאים לחבר בין חולים או בין אנשים, שיש להם ידע מהתנסות אישית במחלות או בנושאים אחרים מכל סוג, שמעניינים אנשים ברחבי העולם, מבלי שהכירו קודם זה את זה. 

אצלנו, כל זירת המידע הופכת לאינטראקטיבית ודינמית, זירה, שבה בעלי עניין בנושא מסוים מכל רחבי העולם מגיעים לאותה קבוצה רק בגלל ההתענינות באותו נושא.

המערכת קיימת ופועלת באופן מקוון ולא מקוון וכעת אנו בשלבים אחרונים של הפיתוח של גרסת הבטא. יש לנו שת"פ עם ויקיפדיה ועם מט"ח. אנו בדרך לשת"פים נוספים וגם נמצאים בשלבי גיוס וחיפוש השקעה". 

3. עודד וקרט, מייסד ומנכ"ל HashSnap: "אנו מחברים בין אנשים לאנשים. זה בעיקר לצרכי הכרויות. האפליקציה מזהה מי הם האנשים העומדים סביבך, ברדיוס שהגדרת. אתה יכול לקבל מידע על האדם הזה, מידע פרסונלי, שנגזר מתמונות, אבל לא רק ממראה חיצוני. הפוקוס הוא על הפרסונליות של המשתתף במעגל ההכרויות.

האפליקציה מגדירה נושא יומי מידי יום ואנשים מעלים תמונות בזמן אמת בהתייחס לאותו נושא. כך ניתן ללמוד עליהם בחיי היום יום ולא רק מפרופיל סתמי בפייסבוק. זה בונה באופן מצטבר את הפרסונליות שלהם. 

אנו פונים לשוק האמריקאי, שיש בו שימוש רב באתרי היכרויות, אבל חסרה בו מידת האותנטיות של זיהוי האישיות של האדם עימו רוצים להתחבר. אנו מתחילים בקרוב בבטא ב-4 אוניברסיטאות בארה"ב".

כאמור, צוות השופטים בחר ב-HashSnap כזוכה במקום ראשון. 

ישראל גרוס, (בתישראל גרוסמונה משמאל), יו"ר YourStartApp: "עד כה ביצענו 4 אירועים במטרה לקדם סטארטאפים ישראליים לעולם הרחב ולמשקיעים. אנו מפגישים תמיד משקיעים יחד עם יזמים באותו אירוע.

אנו גם משלבים כוחות עם יזמי ההייטק החרדי. שכן, התועלת שיש למעסיקים מהעסקת חרדים היא גבוהה, בגלל מוסר העבודה הגבוה של המגזר החרדי. בעוד כ-4 חודשים נקים אקסלרטור חרדי בבני ברק עם כמה שותפים, אקסלרטור שייתן מענה ליזמים חרדים, שיוכלו לפעול בסביבת הבית שלהם, ממש בתחילת דרכם, ויקבלו את המענה המתאים לצרכים הייחודיים שלהם.

כחלק מהפעילות שלנו גם פתחנו תחרות לאירוע הזה, שמגיע בסיומו של שבוע היזמות 2014. הצגנו כאן את הטובים מבין הסטארטאפים הרבים, שנרשמו לתחרות והם יקבלו, מלבד הפרסים, חשיפה בינלאומית מאוד רחבה".
 



 
 
Bookmark and Share