Telecom News - הסטארטאפ בריזומיטר מישראל זכה בתחרות הסטארטאפ אופן העולמית

הסטארטאפ בריזומיטר מישראל זכה בתחרות הסטארטאפ אופן העולמית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ בריזומיטר מישראל זכה בתחרות הסטארטאפ אופן העולמית
הסטארטאפ בריזומיטר מישראל זכה בתחרות הסטארטאפ אופן העולמית
מאת: מערכת Telecom News, 25.11.14, 14:54סטאטראפ

הסטארטאפ ניצח בתחרות בהשתתפות 38 מדינות כחלק משבוע היזמות העולמי. גיל שורקה, רכז ארצי של שבוע היזמות העולמי בישראל: "ההישג של בריזומיטר הוא לא פחות מכל הישג אחר בתחום החוץ למדינת ישראל".

הסטארטאפ בריזומיטר מישראל הוא הזוכה בתחרות הסטארטאפ אופן העולמית, שהתקיימה כחלק משבוע היזמות העולמי  .(GEW) התחרות עצמה נערכה במשך קרוב לשנה, כאשר יותר מ-600 חברות סטארטאפ מ-38 מדינות התחרו בתחרות. בריזומיטר עצמה ניצחה בתחרות המקומית בישראל, שהתקיימה בחודש ספטמבר בירושלים, ולאחר מכן נשלחה לייצג את ישראל בתחרות העולמית.

בריזומיטר פיתחה טכנולוגיה הממפה את זיהום האוויר, ל- iOS ולאנדרואיד. היא מנתחת  Big Data בזמן אמת כדי להבין איך זיהום האוויר משתנה ברמת הרחוב. בנוסף החברה השיקה אפליקציה, שתואמת גם למחשוב הלביש, כדי לאפשר למשתמשים לראות מה הם נושמים בזמן אמת. הפיתוח של בריזומיטר פועל כרגע רק בישראל ובקרוב יופעל בארה"ב.

מהחברה נמסר, שהיא נמצאת במגעים מתקדמים עם חברות גדולות כדי לשלב את הטכנולוגיה שלה במוצרים שלהן.

בנוסף, תזכה בריזומטר לייצוג ופאנל בחודש מרץ בכנס היזמות הגלובלי של ארגון ה-,GEW שייערך השנה באיטליה בנכוחות נציגים מ-150 מדינות המרכיבות את שבוע היזמות הגלובלי.

התחרות מציעה פלטפורמה מצוינת למפגש בין יזמים, יועצים ומשקיעים ממספר רב של מדינות. בארץ מתקיימת התחרות תחת המטריה של שבוע היזמות העולמי, ובשיתוף עם פירמת עורכי הדין, ברנע ושות'', הרשות לפיתוח ירושלים, צעירים במרכז ופורום MIT ליזמות בישראל.

גיל שורקה, רכז ארצי של שבוע היזמות העולמי (GEW) בישראל: "אני שמח לשמוע על ההישגים של בריזומיטר בתחרויות העולמיות שלנו. החברה היא יוצאת דופן בתחום הפעילות שלה. שבוע היזמות העולמי הוא ארגון היזמות עם הפריסה הגדולה בעולם. ההישג של בריזומיטר הוא לא פחות מכל הישג אחר בתחום החוץ למדינת ישראל. עכשיו, 150 מדינות תקבלנה את החדשות על הזכייה העולמית של החברה ואנו בישראל נוכל להיות גאים".
 
מסכים: בריזומטר



 
 
Bookmark and Share