Telecom News - אריה מנדל מונה למנכ"ל Coriant ישראל - מתחרה ענק חדש בעולם התקשורת

אריה מנדל מונה למנכ"ל Coriant ישראל - מתחרה ענק חדש בעולם התקשורת

דף הבית >> מינויים >> אריה מנדל מונה למנכ"ל Coriant ישראל - מתחרה ענק חדש בעולם התקשורת
בלעדי: חברת קוריאנט (Coriant), ענקית פתרונות התקשורת העולמית, שנבנתה משילוב של נוקיה-סימנס-רשתות, Tellabs ו-Sycamore, פותחת שלוחה בישראל, בראשה יעמוד אריה מנדל, מוותיקי עולם התקשורת הישראלי.
מאת: אבי וייס, 3.12.14, 13:30אריה מנדל

חברת קוריאנט (Coriant) פותחת בהוד השרון סניף ראשון עם כ-10 עובדים. זאת, במטרה לשרת את לקוחות Coriant, שכבר קיימים בישראל (בעיקר חברות גדולות, חברות של תשתיות לאומיות, חברות תקשורת ובתחום הביטחון), ובראש הסניף הישראלי מונה כמנכ"ל אריה מנדל (בתמונה).

אריה מנדל הוא בעל ניסיון של מעל ל-35 שנה בתחום התקשורת. אריה השתחר מצה"ל בדרגת סא"ל ופיקד במשך שנים רבות על מערכי תקשורת ופרוייקטים ענקיים בתחום התקשורת האופטית ותמסורת הנתונים, לרבות ניהול יחידת התקשורת המטכ"לית ויחידות תקשורת נוספות בצה"ל. מאז שחרורו מצה"ל לפני כ-15 שנים, עסק בניהול והקמת רשתות תקשורת מגוונות וחשובות בישראל, הקים את סניף נוקיה-רשתות בישראל ובשנים האחרונות היה מנהל מכירות בכיר בנוקיה-רשתות (NSN) בארץ.

לאריה מנדל ניסיון בתפקידים מגוונים בהם היה, בין היתר, אחראי על השירותים ותמיכת הלקוחות, ניהול מערכי מכירות, פיתוח עסקי אסטרטגי והן ניסיון כחבר הנהלה בחברות תקשורת. לאריה ניסיון עשיר של שיווק ומכירות מול לקוחות מגוונים דוגמת חברות הסלולר, התעשיות הביטחוניות והאזרחיות, כולל צה"ל, רכבת ישראל ועוד. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ובוגר מסלול ניהול בכיר בבית הספר לעסקים של לונדון. 

קוריאנט, שנולדה כאמור לעיל משילוב של נוקיה-סימנס ביחד עם טלאבס וסיקמור בבעלות חברת ההשקעות האמריקאית הענקית מרלין (Marlin Equity Partners), מביאה לשוק ניסיון של 35 שנה בתחום פתרונות הרשת ועולם התקשורת עם יכולות מו"פ ושירות לקוחות חובק עולם. לחברה יש כבר מעל ל-500 לקוחות גדולים בכ-100 מדינות בעולם.

אגב, מקור השם Coriant הוא בשילוב של שני מונחים: Core ו-Briliant (דהיינו: "מרכז הרשת" + "מבריק").

הקמת הסניף בישראל באה להרחיב את נוכחות החברה ולהגיע קרוב ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, תוך הכנסת טכנולוגיות חדישות בתחומי הפס הרחב לרבות תקשורת אופטית רחבת סרט, פתרונות IP, פתרונות ענן ותמיכה בשירותים מתקדמים, תוך יצירת שיתופי פעולה מקומיים במסגרת הפעילות הגלובלית של החברה, שכבר יש לה שת"פים בינ"ל עם חברות מובילות דוגמת ג'וניפר וסרגון. הפעילות המתוכננת כוללת מתן שירותים מותאמים ללקוחות, תכנון הרשת, ביצוע פרוייקטים, הקמה והרחבת רשתות ותמיכה טכנית קצה לקצה. 
CORIANT LOGO



 
 
Bookmark and Share