Telecom News - אינטל חשפה פלטפורמת Intel IOT: "לבני בניין" למימוש הפוטנציאל המסחרי

אינטל חשפה פלטפורמת Intel IOT: "לבני בניין" למימוש הפוטנציאל המסחרי

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> אינטל חשפה פלטפורמת Intel IOT: "לבני בניין" למימוש הפוטנציאל המסחרי
אינטל הכריזה על פלטפורמת Intel IOT: "לבני בניין" למימוש הפוטנציאל המסחרי
מאת: מערכת Telecom News, 10.12.14, 18:38אינטל
 
אינטל הציגה אקוסיסטם של פתרונות לעידן ה"אינטרנט של הדברים" כמו גם מוצרי חומרה ותוכנה המבוססים על הפלטפורמה ושותפויות חדשות.
 
אינטל הכריזה היום על פלטפורמת Intel IoT, שתקל על יצירת פתרונות מגוונים בתחום "האינטרנט של הדברים" - IoT ותפשט את הקישוריות והאבטחה, שפתרונות אלה מציעים. היא השיקה גם שורה של מוצרי חומרה ותוכנה המבוססים על פלטפורמה זו.
 
פלטפורמת Intel IOT, היצע המוצרים החדשים והשותפויות החדשות, יקלו על ספקי הפתרונות לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון ב-IoT ולהפיק תובנות וניתוחים בעלי ערך שימושי ורלוונטיות. הפלטפורמה תאחד ותפשט את הקישוריות והאבטחה של פתרונות IoT ותאפשר למשל להשתמש ב"לבני בניין" הניתנות לשכפול ושחזור לצורך יצירת מספר בלתי מוגבל של פתרונותIoT  הניתנים להתאמה לצורכי הקלוחות והעסקים.
 
לאינטרנט של הדברים יש פוטנציאל עצום להרחיב את הערך הכלכלי של מידע ולהאיץ שינוי חברתי, אך שום חברה אינה יכולה לעשות זאת לבדה. לשם כך הכריזה אינטל על פתרונות ושותפויות חדשים, שיאיצו את יצירת האקוסיסטם של פתרונות IoT.
 
אינטל חשפה שותפויות עם חברות כגון דל, HCI, NTT Data, SAP, אקסנצ'ר, בוז אלן המילטון, קאפ ג'מיני, Tata, Wipro וחברות נוספות והן תצטרפנה לאינטל בפיתוח ופריסת פתרונות עם לבני הבניין שלהן על גבי פלטפורמת Intel IoT. פתרונות אלה יסייעו בהקמת יסוד הניתן לשחזור עבור  IoTויפנו את זמנם של המפתחים להתמקדות בבניית פתרונות הפותרים את הבעיות המציקות ללקוחות.
 
כמו כן, אינטל ממשיכה לשתף פעולה עם AT&T, סיסקו, GE ו-IBM על מנת לקדם את התאימות והאבטחה  של פתרונות IoT ומקיימת שיתופי פעולה עם תקנים וסביבות בדיקות עם ארגונים כגון קונסורציום Industrial Internet  וה- Open Interconnect Consortium .
 
מוצרי חומרה ותוכנה משולבים
אינטל חשפה גם מפת דרכים של מוצרי חומרה ותוכנה משולבים התומכים בפלטפורמת Intel IoT מהתקני קצה ועד התקני ענן כמו למשל תוכנה לניהול API וליצירת שירותים, קישוריות ואנליטיקות, ו-2 מוצרי אבטחה ייעודיים ומאפייני אבטחה המשובצים במוצרי החומרה והתוכנה.
  • מערכת Edge Management  של ווינד ריבר המספקת קישוריות ענן המקלה על הגדרת התצורה של ההתקנים, העברת קבצים, וניתוח נתונים ותגובה מבוססי כללים.
  • מבואה (Gateway) Intel IoT המשלבת את מערכת Edge Management של ווינד ריבר המאפשרת לקצר עלויות וזמן עד השקה, תומכת באפשרויות זיכרון בעלות נמוכה יותר ומבחר גדול יותר של אפשרויות תקשורת זמינות.
  • אינטל מרחיבה את התמיכה ב- Intel Analytics Service for IoT Developer . ערכת הפיתוח מאפשרת לאתר אנומליות בנתוני סדרת זמן והיא זמינה בחינם.
  • מק'אפי, מקבוצת Intel Security, הכריזה על אבטחה משופרת למבואות Intel IoT.
  • Intel Security הכריזה גם על קידום טכנולוגיית EPID (Enhanced Privacy Identity) ליצרני שבבים אחרים, המאפשרת חיבור מאובטח של התקנים לפלטפורמת Intel IoT.
דאג דייויס, סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת האינטרנט של הדברים באינטל: "פלטפורמת Intel IoT היא שלב נוסף בהרחבת משפחת מוצרי ה-IoT שלנו אל מעבר לשבבי הסיליקון, לכלל פתרונות משולבים מראש ההופכים את האינטרנט של הדברים לנגישה יותר עבור ספקי הפתרונות. ה"אינטרנט של הדברים" הוא שוק הצומח במהירות אך מתמודד עם מכשולים המעכבים את צמיחתו. ע"י הפיכת תהליך פיתוח הפתרונות לפשוט יותר, פריסת הפתרונות החדשים, שמעניקים מענה לצורכי השוק, תהיה מהירה יותר ותאפשר להאיץ תהליכי חדשנות נוספים".
IoT



 
 
Bookmark and Share