Telecom News - הסטארטאפ JFrog הישראלי מניע את מוצר הדגל החדש של VMware

הסטארטאפ JFrog הישראלי מניע את מוצר הדגל החדש של VMware

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> הסטארטאפ JFrog הישראלי מניע את מוצר הדגל החדש של VMware
הסטארטאפ JFrog הישראלי מניע את מוצר הדגל החדש של VMware
מאת: מערכת Telecom News, 11.12.14, 16:20JFROG

שיתוף פעולה בין VMware ל-JFrog: פלטפורמה חדשה vRealize Code Stream של VMware לאנשי ה-DevOps תכלול את Artifactory

חברת JFrog הישראלית הודיעה על צעד חשוב בהתפתחות פריסת סביבות פיתוח בעולם ה-Devops עם החיבור של מוצר הדגל שלה, Artifactory, פתרון לניהול והפצת תוכנה, לתוך vRealize, מוצר ניהול הענן החדש של VMware. החיבור החדש יאפשר לקבוצות DevOps לנהל בצורה קלה יותר סביבות פיתוח הכוללות אוטומציה של כל דבר החל מבניית התוכנה, בדיקת התוכנה וניהול התוצרים ועד לפריסת התוכנה וכל זאת בשינויי תצורה מינימליים.

לקבוצות הפיתוח תהיה עכשיו גישה לשרתי ה-continuous integration, לכלי ניהול גרסאות ולכלי בניית התוכנה. בנוסף, Artifactory יאפשר להם לנהל את התוצרים ולשחרר תוצרי בנייה לפי דרישה. הדבר יחסוך לקבוצות הפיתוח וה-DevOps זמן ומשאבים יקרים ויאפשר להם להתרכז במשימתם העיקרית, שהיא אספקת תוכנה חדשנית בצורה היעילה ביותר. האתגר העיקרי של קבוצות DevOps כיום הוא האצת תהליכים באופן מהימן ויציב. עמידה בהצלחה באתגר זה משמעותה יותר משתמשי קצה ופריצה מהירה יותר לשוק.

ג'ייפרוג גייס לאחרונה 7 מיליון דולרים בגיוס שני, שהובל ע"י חברת VMware העולמית וכלל את הקרן הישראלית ג'ימיני. וגם השיק לפני כחודשיים וחצי פלטפורמה מסחרית להפצת תוכנה Premium Bintray כפי שדיווחנו - כאן. הוא נוסד ב-2008 ע"י  שלומי בן חיים, יואב לנדמן ופרדריק סימון



 
 
Bookmark and Share