Telecom News - הושק ה-Hub הגדול בישראל - WeWork (לקח את הבכורה מ-Mesh שבמודיעין)

הושק ה-Hub הגדול בישראל - WeWork (לקח את הבכורה מ-Mesh שבמודיעין)

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הושק ה-Hub הגדול בישראל - WeWork (לקח את הבכורה מ-Mesh שבמודיעין)
האקסלרטור הראשון של החברה האמריקאית Wework הושק הערב בנוכחות של קרוב לאלף איש בתל-אביב. האקסלרטור השני של WeWork יושק בקרוב בהרצליה. 4 הקומות של משרדים, מעבדות ושטחי עבודה לסטארטאפים הופכים את WeWork ל-Hub הגדול בישראל. המקום לוקח את הבכורה מה-Hub בשם Mesh שנחנך לאחרונה במודיעין.
מאת: אבי וייס, 11.12.14, 21:50אדם נוימן

ראשונים לדווח: אדם נוימן, (בתמונה), מייסד ומנכ"ל אימפריית הנדל"ן והיזמות האמריקאית WeWork: "אנו התשובה הנכונה למחאה החברתית, שהייתה כאן וגם במקומות אחרים בעולם. אנו אומרים: בואו נעבוד יחד. בואו נעזור אחד לשני. זה המקום לעבודה קבוצתית, לערבות הדדית, לחברות, לתמיכה ולעשיית עסקים מצליחים. אנו רשת חברתית של יזמים המקדמים אחד את השני ומשתפים אחד את השני בנסיונם. אנו כמו משפחה אחת גדולה ואני קורא לכל יזם בישראל להצטרף אלינו כחבר במשפחה שלנו". 

הערב, ברוב פאר, נחנך ה-Hub הענק בנוכחות של קהל, שמנה קרוב לאלף איש, מכל שכבות ה-eCosystem של עולם היזמות, החל ממשקיעים וכלה בסטארטאפיסטים וספקי שירותים, שהצטופפו ב-4 הקומות של ה-Hub החדש, מבנה מעוצב היטב ברחוב דובנוב במרכז תל-אביב. ה-Hub השני ייחנך בקרוב בהרצליה ויש תכנון ל-Hub נוסף של WeWork בישראל.

ל-WeWork יש Hubs במספר לא קטן של מדינות, כפי שניתן לראות במפה, סה"כ כיום יש לחברת WeWork  לא פחות מ-21 אתרים, רובם די גדולים.

בבניין, שנחנך בת"א, יש בקומת המרתף חלל עבודה ענק לעבודה משותפת (ראה בתמונות למטה), וככל שעולים בקומות הופכים המשרדים להיות יותר מעוצבים, יותר יפים ויותר פונקציונאליים לחברות המתקדמות במהלך חיי חברת ההזנק עד למשרדים ממש גדולים לחברות הזנק מבוססות.

במקום יש סניפים ומשרדים של ספקים נותני שירותים לסטארטאפים, החל מעורכי דין ורואי חשבון וכלה בחברות כוח אדם, יועצים למיניהם ואפילו ארכיטקטים. גם חברות בינלאומיות ענקיות הציבו את משרדיהן במקום, דוגמת hub:raum של דויטשה-טלקום ועוד. 

בין החברות, שכבר ממוקמות בבניין, ניתן למצוא את: Zula, Uber, EISP, 
Docady, Big Blue Parrot, Elevation Academy, Tradeo, Contactspls, Yevvo, Feature.fm, MyHeritage, Evolero ועוד.

יש עדיין מקום ליזמים, כי כאמור מדובר במבנה ענק, שלקח את הבכורה מה-Hub בשם Mesh במודיעין (בת"א שטח המשרדים הוא כ-2,000 מ"ר, לעומת כ-1,500 מ"ר במודיעין).  

השוכרים ב–WeWork הם למעשה חברי מועדון שמשלמים דמי מנוי חודשיים על פי השטח שאותו הם שוכרים, ובתמורה יכולים ליהנות משירותי החברה בכל מקום בעולם. כלומר, שוכר שולחן בתל אביב יכול לעבוד גם במתחם WeWork בוושינגטון או ניו יורק כשהוא מבקר בהן. בחו"ל עמדת שולחן עולה בארה"ב 350 דולרים בחודש בחלל פתוח, או 650 דולרים בחודש למשרד בגודל 6 מ"ר. 

תמונות מה-Hub של WeWork בתל-אביב וממסיבת ההשקה:



 
 
Bookmark and Share