Telecom News - יבמ מובילה בשוק הענן הפרטי וההיברידי לממשל בארה"ב

יבמ מובילה בשוק הענן הפרטי וההיברידי לממשל בארה"ב

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> יבמ מובילה בשוק הענן הפרטי וההיברידי לממשל בארה"ב
יבמ מובילה בשוק הענן הפרטי וההיברידי לממשל בארה"ב
מאת: חיים חביב, 14.12.14, 23:35IBM

חברת IDC דרגה את יבמ כמובילה בשוק אספקת שירותי תשתית ענן מחשוב פרטי לשוק הממשלתי הפדראלי בארה"ב.

דו"ח MarketScape של חברת הייעוץ IDC קובע, ש-IBM רכשה את מעמדה הודות ליכולתה להציע שילוב נכון בין יכולות ענן פרטי, ציבורי והיברידי, שמתאים במיוחד לגופי ממשל עם דרישות ייחודיות בהשוואה למגזר הפרטי. עפ"י מסקנות הדו"ח: "יכולות אלו מאפשרות ל-SoftLayer של החברה למלא תפקיד מוביל בשירות דרישות לענן היברידי/מעורב באופן התואם את דרישות גופי הממשל, שנרתעו עד כה ממינוף ההיצע הזמין בתחום הענן הציבורי".

החברה חנכה לאחרונה מרכזי עיבודי ענן ליישומים פדראליים ע"ג תשתיות SoftLayer באשבורן, וירג'יניה ובדאלאס טקסס. המרכזים עומדים בדרישות הממשל האמריקאי לניהול סיכונים והרשאות FedRAMP ובהוראות חוק ניהול אבטחת המידע הפדראלי FISMA המחייבים את גופי ממשל.

הדו"ח מציין לשבח את סביבת הפלטפורמה כשירות Bluemix, שמבוססת על תקנים פתוחים, ומגדיר אותה כ"משנה את חוקי המשחק" בכל הנוגע לתשתיות בעולם המחשוב הממשלתי הפדראלי. הפלטפורמה, שפועלת על גבי תשתיות סופטלייר, מאפשרת פיתוח מהיר של יישומים חדשים בענן בעולם ההופך למקושר ונייד יותר מאי פעם.

עפ"י הדו"ח: "יבמ ניצבת בנתיב המוביל אותה לאספקת שירותים ופתרונות לכל רמות הענן. כל אלה, יחד עם הכרת תחום התעשייה הזאת, מציבים אותה באופן המאפשר לה לספק חדשנות בעומסי עבודה חדשים בסביבת ענן".

חברת IDC כללה בקבוצת המובילים (leaders) גם את החברות: Accenture, AWS, CGI ו-HP

עפ"י תחזית מעודכנת של IDC לתחום מחשוב הענן הפדראלי, צפויות הוצאות הממשל בארה"ב בתחום פתרונות ענן להגיע ל-3 מיליארד דולרים ב-2014 ול-9 מיליארד דולרים ב-2018.
גרף IDC



 
 
Bookmark and Share