המפעילה הווירטואלית סלקט תקשורת משיקה חבילת תקשורת לעסקים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> המפעילה הווירטואלית סלקט תקשורת משיקה חבילת תקשורת לעסקים
המפעילה הווירטואלית (MVNO) סלקט תקשורת משיקה חבילת תקשורת לעסקים
מאת: מערכת Telecom News, 17.12.14, 16:35Cellact Logo

בעקבות החלטות משרד התקשורת למתן רישיון אחוד וחיוב והורדת מחירי האירוח,  Cellact תקשורת, שמתמחה במתן פתרונות תקשורת לעסקים ובעלת רישיון MVNO, משיקה את חבילת הסלולר ברונזה, כסף וזהב לקמעונאים.

מדובר בחבילות ייחודיות בשוק התקשורת המקומי, שמיועדות לעסקים מתחום הקמעונאות המנהלים פעילות שיווקית ענפה אל מול לקוחותיהם.

החבילות החדשות מספקת חיסכון לאותם עסקים, שמוציאים מאות ואלפי ש"ח בחודש בתקציבים נפרדים, הן עבור שיווק ללקוחותיהם והן עבור הוצאות הסלולר השוטפות של העסק.

החבילות מותאמות לגודל העסק והיקף הפעילות השיווקית, שהעסק מנהל. חבילת ברונזה מותאמת לעצמאים (כדוגמת טכנאים, יועצים, ספרים, רופאי שיניים וכיו"ב) המנהלים את מועדון הלקוחות, כולל את שליחת ההודעות השיווקיות והתפעוליות בעצמם. חבילת הכסף מיועדת לקמעונאים בעלי חנות אחת (כדוגמת גלריות, חנויות מעצבים) ואילו חבילת הזהב מיועדת לעסקים בעלי 3 סניפים או יותר (לדוגמה רשתות ביגוד ואופנה).

חבילות סלקט תקשורת לעסקים:

מסלול ברונזה לעסקים: 2 סימים הכל כלול (שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, גלישה עד 3GB), מספר וירטואלי כולל מנגנון חסימות אוטומטי, עד5,000  מסרונים - SMS בחודש, עד 5,000 מיילים בחודש, בניית תבנית מייל / דף נחיתה סלולרי לאיסוף נתונים ושירות אישי להפקת קמפיינים. סה"כ לחבילה לחודש - 299 ₪.

מסלול כסף לעסקים: 5 סימים הכל כלול (שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, גלישה עד 3GB), מספר וירטואלי כולל מנגנון חסימות אוטומטי, עד10,000  מסרונים - SMS בחודש, עד 10,000 מיילים בחודש, בניית תבנית מייל / דף נחיתה סלולרי לאיסוף נתונים ושירות אישי להפקת קמפיינים. סה"כ לחבילה לחודש - 790 ₪.

מסלול זהב לעסקים: 10 סימים הכל כלול (שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, גלישה עד 3GB), מספר וירטואלי כולל מנגנון חסימות אוטומטי, עד 50,000 SMS בחודש, עד 50,000 מיילים בחודש, בניית תבנית מייל / דף נחיתה סלולרי לאיסוף נתונים ושירות אישי להפקת קמפיינים. סה"כ לחבילת לחודש - 2,150 ₪.   
         
אבנר פורת, מנכ"ל סלקט תקשורת: "החלטות משרד התקשורת למתן 'רישיון אחוד' החל מפברואר 2015 וחיוב חברות הסלולר הגדולות להוריד את 'מחירי האירוח', תסייענה למפעילות הווירטואליות לחזור לתחרות בשוק המקומי, אך עם זאת, עדיין יש קושי רב להתחרות "ראש בראש" עם חברות הסלולר הגדולות על אותו פלח שוק. נכון יהיה לאמץ את המודל בעולם כולו, שבו מפעילה וירטואלית מתמקדת בפלח שוק נישתי, שבו היא יכולה להציע את השירות הטוב ביותר ומחיר אטרקטיבי לנישה שלה. הערך המוסף של סלקט תקשורת הוא במערכות הטכנולוגיות המתקדמות ובמוצרים השיווקים השונים לעסקים. הערך המוסף הזה תורגם לחבילת תקשורת כוללת לעסקים המעניקה פתרון תקשורתי כולל, המוזיל את עלויות התקשורת של העסק".

השלב הבא הנמצא כעת בשלב נסייני מתקדם ויושק בקרוב הוא תכנת ניהול המכירות בסלולר (SIM + תכנה), שמפתחת סלקט תקשורת עבור לקוחותיה העסקיים. מדובר בשיחות, שמבצעים עובדי המכירות של הארגון בטלפונים הסלולריים, שיוקלטו ויישמרו כחלק אינטגרלי מתכנת ה-CRM. התכנה תסייע במניעת אובדן לידים ולקוחות ותקטלג את השיחות הנכנסות והיוצאות לפי לקוחות קיימים או פוטנציאלים.

אנטנות



 
 
Bookmark and Share