Telecom News - שיא: 91 איש בלבד הצביעו בבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

שיא: 91 איש בלבד הצביעו בבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> שיא: 91 איש בלבד הצביעו בבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי
איגוד האינטרנט הישראלי הדרדר לשפל חדש ורשם שיא: רק 91 איש השתתפו בבחירות לוועד המנהל של האיגוד. נבחרו 3 חברים חדשים: ליאור קפלן, יעקב נבות ונתן גביש. נקווה שהם יצליחו (אולי) להעלות את האיגוד הכושל הזה על דרך המלך.
מאת: אבי וייס, 18.12.14, 11:00אלון הסגל

לאחר שחשפנו כאן שאיגוד האינטרנט הישראלי הדרדר וירד מתחת ל-460 איש (מאז שחשפנו זאת, לפני 4 חודשים, המספר ירד למתחת ל-300 איש. המספר המדויק נכון לדצמבר 2014 הוא: 287 חברים), הדרדר האיגוד בשבוע החולף עוד יותר, כשסוכמו הנתונים של ההצבעה של החברים, בבחירות שהתקיימו להנהלת האיגוד (המספרים המדויקים כאן). סה"כ השתתפו והצביעו 91 חברים. זה הכל. וזאת, בבחירות שהיו מקוונות ולא דרשו שום מאמץ מהמצביעים. 

שלושה מתוך תשעת המקומות לחברי הוועד המנהל של האיגוד הועמדו לבחירה ואלו החברים החדשים שנבחרו: נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחברת Salesforce ויעקב נבות, לשעבר מנכ"ל מרכז המחשבים של רשות המסים (שע"ם). ליאור קפלן, איש מחשבים ופעיל קוד פתוח, נבחר מחדש לתפקיד.

הנבחרים החדשים והקיים, יצטרפו אל חברי הוועד המכהנים: ד"ר אלון הסגל (נשיא האיגוד), (בתמונה), נאוה גלעד, מני לוי, ד"ר אמיר עציוני, שאולה הייטנר ולביא שיפמן, וישפיעו על הניהול האסטרטגי של האיגוד וקביעת המדיניות והמטרות, תוך ניסיון לחלץ (אולי) את האיגוד מהשפל העמוק שבו הוא מצוי.
ISOC



 
 
Bookmark and Share