Telecom News - סמסונג השיקה כיתת טאבלטים מתקדמת במרכז שניידר לרפואת ילדים

סמסונג השיקה כיתת טאבלטים מתקדמת במרכז שניידר לרפואת ילדים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> סמסונג השיקה כיתת טאבלטים מתקדמת במרכז שניידר לרפואת ילדים
סמסונג השיקה כיתת טאבלטים מתקדמת במרכז שניידר לרפואת ילדים
מאת: מערכת Telecom News, 23.12.14, 18:10כיתת טאבלטים

פרויקט 'ספריית החלומות של סמסונג' הגיע לשניידר: לוח חכם המעביר שיעורים בזמן אמת היישר ממתחם הלימוד שבמחלקה אל הטאבלטים של ילדים המאושפזים במערך ההמטולוגי-אונקולוגי בבית החולים. שגריר קוריאה בישראל, לינג גון טאי, הגיע למרכז שניידר כדי לחנוך את הפרויקט.

בית הספר ושיעורים מצטיירים עבור ילדים רבים ובני נוער כמטרד, שהיו שמחים להיפטר ממנו. אולם, עבור אחרים, שבשל מחלה, נבצרה מהם שגרה זו, ביה"ס והלימודים מסתמנים כאי של שפיות. ילדים המאושפזים בבתי חולים לתקופות ארוכות מתמודדים, מעבר למחלה, גם עם העובדה, שאינם מצליחים להתעדכן בחומר הלימודי.

סמסונג הביאה היום את בשורת ספריית החלומות לילדי המערך ההמטולוגי-אונקולוגי במרכז שניידר. במסגרת זו, באמצעות שדרוג טכנולוגי: ילדים, שנמצאים בחדרי בידוד, יוכלו לראות שיעורי העשרה ופעילויות המתרחשות בחדר הפעילות החינוכי המרכזי במחלקה באמצעות מכשיר ה-Tab S של סמסונג בעזרת לוח חכם המותקן במקום.

באמצעות הכיתה החכמה יוכלו הילדים לשוחח בווידאו עם המשתתפים בשיעור, להביע את דעתם ותגובתם ולהרגיש שייכים למתרחש. הסיוע הטכנולוגי של הלוח והטאבלטים מנגישים את הלימודים עבור אותם ילדים ומשדרגים את אפשרויות הלימוד הקיימות.

אנה ליפניק-לוי, מנהלת שיווק מותג סמסונג: "אנו גאים להשיק את מיזם "ספריית החלומות" במסגרת פעילות האחריות התאגידית של סמסונג אלקטרוניקס בישראל. המיזם נולד מתוך רצון להעניק לילדים הנמצאים באשפוז בבית החולים זמן של הנאה בקריאת מגוון רחב של ספרים ושמירה על השגרה ככל הניתן. במסגרת הפרויקט אנו מעניקים לילדים כיתת טאבלטים מתקדמת עם מכשירי Galaxy Tab S ו-100 כותרים ואפליקציות לילדים עד לגיל 18, של אפליקציית "עברית". בנוסף, בשבועות הקרובים נשיק ספריות דיגיטליות נוספות במספר בתי חולים כדי להעניק לכמה שיותר ילדים את אותה חוויה ייחודית".

משכית שוחט, מנהלת המרכז החינוכי במרכז שניידר: "לחדר הפעילות הנמצא במערך ההמטולוגי-אונקולוגי יש תפקיד חיוני בשיקומו של הילד החולה ובהחזרתו למסלול החיים הרגיל. הפעילויות החינוכיות מתקיימות ברמה הפרטנית וברמה הקבוצתית והן מגוונות עד מאוד. התוספת הטכנולוגית של סמסונג תאפשר לצוות המרכז החינוכי להגמיש ולהרחיב את הפעילויות השונות בהתאם לצרכים השונים של הילדים".

מיזם "עברית" למען הילדים- יתרום עשרות ספרים ואפליקציות ספרי ילדים, שיותקנו על גבי המכשירים.
מיזם "עברית" נרתם לפרויקט ותרם עשרות אפליקציות "עברית לילדים", לצד ספרי ראשית קריאה ונוער, שיותקנו על גבי המכשירים. אפליקציות ספרי הילדים "עברית לילדים" מהוות חלופה מתקדמת ואינטראקטיבית לספרים קלאסים ואהובים. כל ספר הוא אפליקציה בפני עצמה המאפשרת קריאה של ספרים (עם אפשרות של הקראה), לצד משחקים כמו: פאזל, משחק זיכרון ועוד.

בתמונה: חכ" מיקי רוזנטל, פרופ' יוסף פרס, אור וילהלם בן ה-9 המאוזפז במחלקה, לינג גון טאי שגריר קוריאה וקריין קו מנכ"ל סמסונג ישראל גוזרים את סרט ההשקה.

גזירת סרט ההשקה



 
 
Bookmark and Share