Telecom News - פלאפון השיקה סימולטור גלישה חדשני לחישוב צריכת הדאטה בסמארטפון

פלאפון השיקה סימולטור גלישה חדשני לחישוב צריכת הדאטה בסמארטפון

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פלאפון השיקה סימולטור גלישה חדשני לחישוב צריכת הדאטה בסמארטפון
פלאפון השיקה סימולטור גלישה חדשני ובלעדי לחישוב צריכת הדאטה בסמארטפון ובטאבלט
מאת: מערכת Telecom News, 24.12.14, 13:09נירית בן קיש

סימולטור הגלישה של פלאפון הוא מוצר ייחודי וראשון מסוגו בישראל, שמאפשר ללקוחות החברה לבצע בקרה על כמות הגלישה שלהם ולהעריך כמה נפח גלישה צורך כל שימוש שלהם בסמארטפון או בטאבלט.

פלאפון השיקה סימולטור גלישה בלעדי, שיאפשר ללקוחות החברה להעריך את נפח חבילת הגלישה המתאימה להם בהתאם לאופי השימושים האישי שלהם בצריכת המדיה, בפייסבוק, בוואטסאפ, בהאזנה למוזיקה ובצפיה בווידאו בסמארטפון או בטאבלט. בהתאם לכך, יוכלו הלקוחות לתכנן את חבילת הגלישה החודשית שלהם באמצעות הסימולטור, שנמצא באתר החברה www.pelephone.co.il/DataCalculator.

סימולטור הגלישה הוא מוצר ייחודי וראשון מסוגו בישראל, המאפשר ללקוחות החברה לבצע בקרה על כמות הגלישה שלהם ולהעריך כמה נפח גלישה צורך כל שימוש שלהם בסמארטפון או בטאבלט. כך יוכלו להתאים לעצמם את חבילת הגלישה האופטימלית בהתאם לשימושים האישיים שלהם. הסימולטור מציע מגוון טיפים ופתרונות לצמצום נפח הגלישה, כאשר האפליקציות של פלאפון כמו 'מיוזיקס', 'סופר TV ' או שירות הגיבוי 'פלאפון Cloud' אינם צורכים כלל נפח מחבילת הגלישה.
 
הסימולטור מציג נתונים לגבי צריכת שימושים שונים. כך למשל משלוח מייל ללא קובץ שוקל 20KB, דקה של מוסיקה ב streaming - 1MB, דקה של וידאו ב streaming - 4MB, דקה של וידאו ב-HD - 12MB, הורדה של אפליקציה, משחק  או שיר - 9MB, שעה של גלישה באינטרנט - 30MB, העלאה או הורדת תמונה לפייסבוק - KB350 ועוד.
 
פלאפון מציעה כיום מגוון חבילות אנלימיטד בשילוב חבילות גלישה המותאמות לפי צרכי המשתמש. חבילת הגלישה הפופולרית כיום היא 5 ג'יגה.
 
נירית בן קיש, (בתמונה), מנהלת אגף השיווק בפלאפון: "צריכת הגלישה החודשית ממשיכה לעלות עם הגידול בשימושים בהתאם לדגם הסמארטפון. ככל שהסמארטפון מאפשר יותר פונקציות, כך השימוש בו הולך וגובר והוא משמש במקום המחשב האישי, לצורכי עבודה, לצריכת מידע, מדיה, לשמיעת מוזיקה, העלאה והורדה של תמונות, שימוש ברשתות החברתיות ועוד. השילוב של מכשיר מתקדם עם חווית הגלישה הטובה בישראל מגביר את השימושים ברשת.
 
בשנה האחרונה, אנו עדים לגידול בקטגורית הפאבלטים - סמארטפונים בעלי מסכים גדולים, כדוגמת גלקסי נוט4 ואייפון 6 פלוס, שמבוקשים מאוד ע"י הצרכנים בעקבות הצורך בחוויית גלישה מהירה בשילוב ממשק ידידותי ונוח. הביקושים לצריכת מדיה בסמארטפון הגבירו הגידול בקטגוריה זו, שמאפשרת צפייה בווידאו וקריאת עיתונים וספרים דיגיטליים בחוויה איכותית במיוחד".
 
סמארטפון

 



 
 
Bookmark and Share