Telecom News - הצלחה יוצאת דופן לשבוע היזמות הגלובלי 2014 בישראל

הצלחה יוצאת דופן לשבוע היזמות הגלובלי 2014 בישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הצלחה יוצאת דופן לשבוע היזמות הגלובלי 2014 בישראל
הצלחה יוצאת דופן לשבוע היזמות הגלובלי 2014 בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 7.1.15, 23:25שבוע היזמות

ארגון שבוע היזמות הגלובלי סיכם את פעילות 2014 באירוע הוקרה למשתתפי שבוע היזמות העולמי בישראל. השנה השתתפו בארץ באירועי שבוע היזמות יותר מ-31,000 איש בלמעלה מ-300 אירועים שונים.
 
יזמים ונציגי סטארטאפים וקרנות הון סיכון נאספו אמש (6.1.15) להוקיר את משתתפי שבוע היזמות העולמי בישראל באירוע של ארגון שבוע היזמות הגלובלי. את האירוע אירחה חברת EMC.

אלה מטלון יו"ר שבוע היזמות העולמי וגיל שורקה רכז ארצי של של שבוע היזמות העולמי פתחו את האירוע ולאחר מכן התקיים פאנל יזמות בהנחיית יזהר שי, (בתמונה למטה מימין), שותף מנהל בקרן הון סיכון "כנען פרטנרס" Canaan Partners, ובהשתתפות של 3 סטארטאפים ישראלים, שזכו בעבר במקום הראשון בתחרויות העולמיות של שבוע היזמות בין החברות: אוטואגרונום, בריזומיטר ו-Voiceitt.

חברות ההזנק הציגו את החזון שלהן, כאשר אוטואגרונום  AutoAgronom סיפרה על החזון לייצר סביבה נקייה יותר מדישון. המערכת של החברה שומרת על תנאי הגידול האופטימליים לצמח ותוך כדי היא מאפשרת לחקלאים לחסוך עד כ-50% מצריכת המים וכ-70% מצריכת הדשן תוך הגדלה משמעותית של היבול.

בריזומיטר  BreezoMeter הציגה את החזון עבור הנגשת נושא זיהום האוויר לאוכלוסייה. המוצר של החברה מאפשר לכל אדם לקבל מידע על איכות האוויר אותו הוא נושם בכל מקום ובכל זמן.

Voiceitt סיפרה על חזונה לאנשים, שאינם יכולים להביע את עצמם באמצעות דיבור. המוצר של החברה יאפשר בעתיד לאדם עם ליקוי דיבור לדבר ולהיות מובן באמצעות הקול שלו.

בהתייחס לשאלה של היזם יזהר שי בנוגע למכירה של החברה, הסכימו החברות, שהמימוש העצמי חשוב להן יותר מהמכירה של החברה. בנוסף ענו, שאם בעתיד החברה תימכר, הם יביעו את דעתם, שמרכז הפיתוח של החברות יישאר בארץ.

לאחר מכן נתן היזם יגאל רותם טיפים שונים, שנרכשו בדרך שעבר. ביניהם: "אל תפחדו לעשות. אם אתם נכנסים להרפתקה חדשה תלמדו ביסודיות את תחום פעילותה". בנוסף, הוא סיפר על חברת קרדורקס  Credorax בה הוא משמש כיו"ר ועל תחום פעילותה היוצא דופן והמצליח.
 
גיל שורקה, רכז ארצי של שבוע היזמות העולמי (GEW) בישראל סיכם: "שבוע היזמות העולמי ציין את השנה השישית לפועלו בישראל. השנה השתתפו באירועי השבוע למעלה מ-31 אלף איש בישראל בלמעלה מ-300 אירועים שונים. שבוע היזמות היה בשיתוף עם 90 ארגונים והגיע ל-71 ערים ומועצות. אנו חבים תודה לכל 250 המתנדבים של שבוע היזמות בארץ ומקבלים תמיכה גבית מרוב המוסדות האקדמיים בארץ, בין היתר, אוניברסיטת תל-אביב, האוניברסיטה העברית, הטכניון, שנקר, סמי שמעון ועוד". 

מדי כמה שנים ארגון שבוע היזמות העולמי מציין את הארגונים, שהצטיינו בשבוע היזמות. עד היום קיבלו 3 ארגונים בלבד בארץ את ההוקרה: ארגון שיעור אחר, יזמים צעירים ותעשיידע. אל התעודה היוקרתית הצטרפו השנה 2 ארגונים חדשים: ארגון צופן הפועל רבות למען החברה הערבית ופורום ההייטק החרדי.

בנוסף קיבלו תעודות הערכה והוקרה אנשים, שפעלו רבות למען הפצת נושא היזמות בישראל, ביניהם: גלית זמלר על פועלה לקידום היזמות בבתי ספר, משה פורת על קידום היזמות בעיר מודיעין, אופיר סמל על קידום היזמות בעיר דימונה, דב שרון על קידום היזמות בחברה החרדית, אביב ברקוביץ' על קידום היזמות בקהילת יוצאי אתיופיה, לירון גרוסמן ושירה סימונוביץ' על קידום פרויקט יזמות על הבר.

אירוע מפגש היזמים והמשקיעים השנתי במסגרת שבוע היזמות העולמי 2014 ותחרות הסטארטאפים השנתית של YouSratApp בסיומו  - כאן.  אירוע יזמות על הבר בתל אביב במסגרת שבוע היזמות העולמי 2014  - כאן.
 
שבוע היזמות



 
 
Bookmark and Share