Telecom News - 70% מלקוחות המיינפריים תופסים את צמצום העלויות כמטרה מרכזית

70% מלקוחות המיינפריים תופסים את צמצום העלויות כמטרה מרכזית

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> 70% מלקוחות המיינפריים תופסים את צמצום העלויות כמטרה מרכזית
70% מלקוחות המיינפריים תופסים את צמצום העלויות כמטרה מרכזית
מאת: מערכת Telecom News, 8.1.15, 15:15זוהר רונן
 
נתון זה עולה מתוך סקר, שערכה חברת BMC בקרב 1,200 ארגונים משתמשי מיינפריים בכל העולם כולל ישראל. מנהלי IT ממשיכים לבחון כלים טכנולוגיים במטרה להפחית את עלויות השימוש במיינפריים. 
 
בסקר עולמי, שנערך זו השנה התשיעית ע"י BMC  (חברת התוכנה החמישית בגודלה בעולם בעלת 2 מרכזי פיתוח ברמת החייל ובתל חי המעסיקה 6,500 עובדים ברחבי העולם ביניהם כמה מאות עובדים בארץ), בקרב חברות גדולות בארה"ב, אירופה והמזה"ת כולל בישראל עולה, שלפלטפורמת ה-Mainframe יש עדיין תפקיד מרכזי וכי מעמדה חזק, יציב, וקריטי כפלטפורמת מחשוב בארגוני  Enterpriseבהם נעשית אינטגרציה בין Mainframe לסביבות עבודה מבוזרות.
 
מפילוח התשובות של עובדי החברות הגדולות, שענו על הסקר, מסתמן, שהצורך לקצץ בעלויותIT  ממשיך להיות קריטי עבור ארגונים. מנהלי IT ממשיכים לבחון כלים טכנולוגיים במטרה להפחית את עלויות השימוש במיינפריים:
 
עבור 70% מלקוחות המיינפריים, צמצום עלויות הוא המטרה המרכזית מתוך כלל צורכי ה-IT.
 
כמטרות נוספות הוגדרו:
 
זמינות של אפליקציות (52%),
אפליקציות מפותחות/חדשניות (48%),
אבטחת מידע אישי (47%) .
 
בניגוד לתפיסה הרווחת הרואה את המיינפריים כפלטפורמה מיושנת, המשתתפים בסקר, שהעידו, שהענן, ה-Big Data או נושא המוביליות הם הדברים החשובים להם ביותר, גם ציינו, שהשימוש בתשתיות המיינפריים שלהם הולך וגובר כחלק בסיסי במערך המיחשוב שלהם.
 
למעשה, 91% ממשתתפי הסקר צופים, שהמיינפריים יישאר פלטפורמה בסיסית עבור ארגונים לשנים רבות נוספות ואף יצמח עוד יותר להיקפים הגדולים מאלה בהם הוא פועל כיום.
 
זוהר רונן, (בתמונה למעלה), מנהל אזורי ב-BMC: "המיינפריים ממשיך להוות בסיס איתן לצרכים עסקיים וגלובליים של מערכי IT. לקוחות מאד מעריכים את יתרונות הזמינות, האבטחה וניהול ה-Data של המיינפריים. לכן, לא במהרה הוא ייצא מעולם המחשוב בכל הנוגע לארגונים גדולים. תוצאות הסקר העולמי מתיישבות היטב עם הבחירות הטכנולוגיות וההצלחה, שידענו בשנים האחרונות אצל  לקוחותינו  בישראל, יוון, וטורקיה. בחירות, שממוקדות מחד בקריטריונים מאוד גבוהים של איכות ומנגד בדרישה, שהתוכנה תפחית את צריכת המשאבים של ה-Mainframe".

סקר



 
 
Bookmark and Share