Telecom News - הישג ל-eVision Systems: מכרז ה-LTE נוהל במערכת (בענן) שפיתחה

הישג ל-eVision Systems: מכרז ה-LTE נוהל במערכת (בענן) שפיתחה

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> הישג ל-eVision Systems: מכרז ה-LTE נוהל במערכת (בענן) שפיתחה
בלעדי: חשיפת המערכת הטכנולוגית, שעמדה מאחורי הביצועים המהירים והחלקים של מכרז התדרים לדור רביעי (LTE), שהתקיים ב-12.1.15, מכרז שנוהל במשותף ע"י משרד האוצר ומשרד התקשורת. חברת ההזנק eVision System היא שפיתחה את המערכת המתקדמת (בענן), שמשמשת לניהול מכרזים מקוונים, גם המסובכים ביותר. 
מאת: מערכת Telecom News, 16.1.15, 09:00גיא חורש

את המערכת של eVision Systems למכרזים מקוונים חשפנו לראשונה לפני קצת פחות משנה (כאן) בראיון בלעדי עם המנכ"ל של ESV - גיא חורש (בתמונה משמאל).

מכרז משרד התקשורת לדור רביעי (LTE) בסלולר היה אחד מהמכרזים המסובכים, שנערכו אי פעם בתחום התדרים. למרות זאת, כל המשתתפים בו ציינו, שהמערכת הממוחשבת עבדה "חלק" ובצורה מקצועית ביותר.

כעת אנו יכולים לחשוף שמי שעמדה מאחורי פיתוח המערכת, הייתה חברת ההזנק eVision Systems  מירושלים. נציג כאן את מרכיבי המערכת, כפי שמדווחים מתכנניה. 

חברת הפליקס זילברשטייןהזנק eVision Systems היא אחת החברות בהם השקיעה Janvest, קרן הון סיכון להשקעות של אנג'לים, ופליקס זילברשטיין, (בתמונה משמאל), המייסד, השותף והמנכ"ל של Janvest (ומוותיקי עולם התקשורת הישראלי), משמש גם יו"ר הדירקטוריון של eVision System.

מכרז משרד התקשורת - מכרז תדרים ל רשת דור 4, ההיבטים המיחשוביים:
ב- 12.1.15 בוצע  ע"י משרד התקשורת שלב ההליך הדינמי במסגרת מכרז לאספקת שירותי דור רביעי למתן רישיון כללי למפעיל רט"ן (רדיו טלפון נייד) חדש או להרחבת רישיון כללי למפעיל רט"ן קיים.

ההליך הטכנולוגי נוהל בכפוף לוועדת המכרזים ע"י חברת ESV במערכת ECT – מערכת מתקדמת מסוגה בישראל לניהול מכרזים ורכש מקוון. ESV העמידה לרשות משרד התקשורת (שפעל במכרז זה בשת"פ מלא עם משרד האוצר) את המערכת, במטרה ליעל ככל שניתן את תהליך התמחור, תוך הבטחת שקיפות המכרז והשגת מטרותיו.

במסגרת המכרז הופעל מודל תיחור מורכב בין הספקים השונים, שהשתתפו בו, לאחר הליך בחינה יסודית של עמידת המערכת בכל דרישות ההליך ולאחר ביצוע הליכי סימולציה מקדימים.

המכרז עבר באופן חלק לחלוטין  ובמסגרתו הוגשו במשך כ-12 שעות עשרות הצעות שונות, בעשרות סבבי מכרז, וזאת עד לסיום ההליך.

מערכת ECT, שפותחה ע"י חברת eVision (חברת אם של ESV), היא מערכת גמישה לביצוע הליכי רכש מקוונים בתווך האינטרנט ובכללם ניהול מכרזי מכר/רכש/הון דינאמיים, ניהול מכרזי תיבה, הגשת בקשות להצעות מחיר ואיסוף נתוני דרישות רכש מיחידות הארגון.

המערכת עונה לדרישות הרגולציה בארץ ובעולם ומתאימה לרשויות ממשלתיות וציבוריות, לקונצרנים ולחברות גדולים, עם רמת אבטחה ומידור מכסימליים. המערכת מאפשרת, בין היתר, שקלול מספר פרמטרים בזמן אמת, גמישות גבוהה לשינויים ויכולת התאמה למודלים מתקדמים מתורת המשחקים, כל זאת, תוך שמירה על דרישות אבטחת מידע ויצירת שקיפות מלאה במכרזים.  

צילום מסך של המערכת ההממוחשבת, שהופעלה בענן:

מסך המערכת למכרזים

 
לוגו המשקיעים



 
 
Bookmark and Share