Telecom News - Hyppic Shared Photo Albums-אפליקציה לשיתוף אלבומי תמונות באירועים

Hyppic Shared Photo Albums-אפליקציה לשיתוף אלבומי תמונות באירועים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצילום \ תמונות >> Hyppic Shared Photo Albums-אפליקציה לשיתוף אלבומי תמונות באירועים
מאת: מערכת Telecom News
17/01/15,  11:10
מטרת / הייעוד של התוכנה: יצירת אלבומי תמונות ייחודיים באירועים לשיתוף אנשים עימם חולקים את האירועים.
שם התוכנה: לאנדרואיד: Hyppic Shared Photo Albums. לאייפון: Hyppic - never miss a shot.
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאיייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מיועדת לשיתוף תמונות ליצירת אלבומים באירועים כמו חתונות, ימי הולדת, מסיבות ועוד. פותחים קבוצה באירוע, והמשתתפים יכולים להצטרף כדי לצפות בתמונות ולהוסיף לאלבום תמונות משלהם. האפליקציה מבוססת מיקום כך שרק משתתפי האירוע הנמצאים בו יכולים להצטרף. עם זאת, ניתן להזמין חברים ובני משפחה דרך סמס, מייל או ווטסאפ להצטרף גם כן כדי לצפות וגם כדי להוסיף תמונות באופן מידי. התמונות מאוחסנות בענן כך שניתן להגיע אליהן כל הזמן.
התהליך הוא כדלקמן: אם נפתחה כבר קבוצה אזי נותר רק להצטרף אליה. אם לא, אזי פותחים קבוצה - נותנים לה שם ומחליטים אם היא תהיה פרטית (דורשת סיסמא) אם לאו, מחליטים לכמה זמן הקבוצה תהיה פתוחה. נרשמים אליה דרך המייל או פייסבוק כדי לקבל שם משתמש, מעלים תמונות או מצלמים ישירות ומזמינים אחרים. 
ניתן לראות נתונים שונים כמו למשל: מתי נוצר האלבום, מתי הועלתה כל תמונה, כמה צפו בה ואפשר להשאיר תגובות לתמונות.
בסוף האירוע נותר אלבום תמונות מקיף שלו מטעם כל המשתתפים באפליקציה.

מסך Hyppic


 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share