Telecom News - EgoPay לתשלומים בביטקוין הפסיקה פעילות. טענה לגניבת ענק של הבעלים

EgoPay לתשלומים בביטקוין הפסיקה פעילות. טענה לגניבת ענק של הבעלים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> EgoPay לתשלומים בביטקוין הפסיקה פעילות. טענה לגניבת ענק של הבעלים
EgoPay לעיבוד תשלומים בביטקוין הפסיקה פעילות. טענה לגניבת ענק של הבעלים
מאת: מערכת Telecom News, 17.1.15, 15:44EGOPAY

החברה עשתה מאמצים ברורים להגביל את המידע ללקוחות ובאתר שלה הושמטו מספרי הטלפון והכתובת הפיזית. האם שוב נגנבו מיליונים מהלקוחות?

התקבלו דיווחים הטוענים, שמייסדי חברת עיבוד התשלומים בביטקוין - EgoPay גנבו מיליוני דולרים מהלקוחות.

סוחרים החלו לדווח על בעיות כבר בסוף דצמבר 2014. בתחילת ינואר 2015 דיווחו משתמשים, שהכסף שלהם מוקפא בחשבונותיהם עם תגובה של EgoPay, שהודיעה על זמני עיבוד מושהים ועל מעבר לפלטפורמה אחרת כדלקמן:


 
EgoPay Members will be experiencing higher than normal review times for all withdrawals and deposits as EgoPay is currently conducting a system migration. EgoPay will now be able to provide a more secure network for all members through which to complete their online transfers. EgoPays standard review time frames and service level agreements will return to normal and EgoPay appreciates your cooperation and understanding
 
לאחר 8.1.15, נעלמו כל הסכומים המוקפאים לגמרי מהמערכת. כל המסחר הופסק ו-EgoPay לא השיבה למיילים של עיתונאים. התגלה, שהחברה עברה לשרת אירוח אחר ב-15.1.15. חברות רבות לא מסוגלות למשוך כספן ולא ברור להן היכן כספן מוחזק.

EgoPay עשתה מאמצים להגביל את המידע ללקוחות ובאתר שלה הוסרו מספרי הטלפון והכתובת הפיזית של החברה. הדומיין עצמו מוגן ע"י שירות Whois Guard המאפשר למסך ולהסתיר את זהותו. חברות לגטימיות לא עושות זאת בד"כ והן אינן מסתירות זהות מלקוחות.

לא נשמע דבר מהכיוון של EgoPay ללקוחות ולעיתונאים במשך 9 הימים האחרונים, תקופה המצביעה על כך, שהחברה עלולה להיות SCAM. בשעה שמיקום הכספים לא ידוע נטען, (אם כי אין אישור רשמי), שהבעלים-מייסדים גנבו בעצמם את הכסף. הסכום החסר נאמד בין 5 ל-10 מיליון דולרים.
 
 



 
 
Bookmark and Share