Telecom News - HOT השיקה מהירות של 500 מגה למגזר העסקי במרכזי העסקים הגדולים

HOT השיקה מהירות של 500 מגה למגזר העסקי במרכזי העסקים הגדולים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> HOT השיקה מהירות של 500 מגה למגזר העסקי במרכזי העסקים הגדולים
HOT השיקה מהירות של 500 מגה למגזר העסקי במרכזי העסקים הגדולים
מאת: מערכת Telecom News, 20.1.15, 11:12אילן צח

הוט מאפשרת לראשונה מהירות גלישה של 500 מגה גם לעסקים קטנים ובינוניים במרכז הארץ, מהירות הגלישה הגבוהה ביותר בישראל.

HOT הודיעה היום על השקת מהירות הגלישה הגבוהה בישראל ומציעה החל מהיום 500 מגה לשוק העסקי במרכזי העסקים הגדולים בישראל עם מהירות העלאה של 10 מגה. HOT היא החברה הראשונה והיחידה עד כה, שהשיקה תשתית אינטרנט במהירות של 200 מגה למגזר הפרטי בחודש מאי האחרון.

מהירות גלישה של 500 מגה תתאפשר בשלב ראשון ללקוחות העסקיים במרכזי העסקים הגדולים בישראל ביניהם, תל אביב, רמת-גן, גבעתיים, ראש העין, פתח תקווה, אור יהודה, קרית אונו, אזורים בהם מרוכזים כ- 27% מהעסקים בישראל. במרוצת 2015 תעמיק החברה את  הפריסה ברחבי הארץ.

מעל 40% מלקוחות החברה גולשים במהירות גלישה של 100 מגה ויותר. מהירות הגלישה הממוצעת ללקוח בסוף הרבעון השלישי עמדה על 50 מגה, עליה של 39% לעומת מהירות ממוצעת של 36 מגה לסוף 2013.

מהירות הגלישה הופכת להיות מרכיב משמעותי וקריטי עבור עסקים רבים, בעיקר בעידן הענן, כאשר חלק מהיישומים הארגוניים כבר אינם יושבים ב"חצר הלקוח" והלקוח תלוי בתשתית רחבת פס עם קצבי העלאה והורדה גבוהים.

המהלך מהווה קפיצת מדרגה מבחינת טכנולוגית בעיקר עבור עסקים קטנים ובינוניים, שנאלצו להסתפק עד היום ברוחב פס נמוך יותר או לחלופין לשלם סכומים גבוהים בגין פתרונות על גבי סיבים אופטיים.

עתה יוכלו לקוחות עסקיים ליהנות ממהירות גלישה של 500 מגה במחיר חודשי של 279 ₪ המוצע כעת ללא עלות התקנה. כמו כן תציע החברה חבילות שונות המותאמות לצרכי הלקוחות, לדוגמא: תשתית אינטרנט 500 מגה + 4 קווי טלפון עם 4,000 דקות בעלות של 399 ₪ לחודש (המחירים אינם כוללים מע"מ).

השקת המהירות תחילה ללקוחות העסקיים היא חלק מאסטרטגיית החברה להמשיך ולהעמיק את אחיזתה בשוק העסקי. החברה הציעה ב2014 מוצרים למגזר העסקי ביניהם:  All in Box, פתרון IP Centrex של תדיראן טלקום, 200 מגה לעסקים.

אילן צחי, (בתמונה), מנכ"ל הוט: "HOT מעמיקה את נוכחותה במגזר העסקי. מעתה אנו מאפשרים גם לעסקים קטנים ובינוניים, ליבת המגזר העסקי בישראל, עמוד התווך של הכלכלה הישראלית, ליהנות מקפיצת מדרגה טכנולוגית ושדרוג של התשתית הטכנולוגית ולעבור לשימוש ברוחבי פס גבוהים במיוחד במחירים נגישים".

המהלך של הוט מהווה תחרות  ישירה בבזק וב-Unlimited.

500 מגה



 
 
Bookmark and Share