Telecom News - שת"פ ייחודי: Google ורשת הפיננסים PwC גם בישראל

שת"פ ייחודי: Google ורשת הפיננסים PwC גם בישראל

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> שת"פ ייחודי: Google ורשת הפיננסים PwC גם בישראל
שת"פ ייחודי: Google ורשת הפיננסים PwC גם בישראל
מאת: חיים חביב, 16.2.15, 22:52שת"פ

שתי החברות תקדמנה את מערכת  Google for Workלחברות וארגונים ברחבי העולם. במסגרת שיתוף הפעולה הגלובלי צפוי להירקם גם שיתוף פעולה מקומי בין גוגל ישראל ל-PwC ישראל.

לאחרונה, נחתם הסכם לשיתוף פעולה ייחודי בין גוגל לבין רשת הפיננסים הגלובלית PwC בתחום המחשוב הארגוני, שמטרתו הטמעת וקידום שירותים חדשניים בחברות ברחבי העולם.

מדובר במהלך עסקי משותף לשלב בין החדשנות והפלטפורמות מבוססות הענן, שגוגל מציעה, לבין מגוון עשיר של שירותים עסקיים ותובנות לקוח, שמציעה PwC מניסיונה רב השנים בתעשייה. PwC ו-Google תסייענה לחברות להטמיע טכנולוגיה ומידע בצורה יעילה יותר לקידום מעמדן כמובילות בתחומן.

במסגרת שיתוף הפעולה הגלובלי צפוי להירקם גם שיתוף פעולה מקומי בין גוגל ישראל ל-PwC ישראל, במסגרתו יטמיעו צוותי הייעוץ במערכות המידע של PwC, פתרונות של גוגל בארגונים, שעוברים תהליך של שדרוג מערכות.

גיא פרמינגר, שותף, ראש מגזר ההיי-טק ב-PwC ישראל: "במסגרת שיתוף הפעולה, נציע שילוב, שישיא ערך רב לארגונים. השילוב יכלול את היכולות הטכנולוגיות של גוגל ואת הניסיון הרב של PwC בתחום הייעוץ העסקי והליווי של חברות בתכנון ויישום של אסטרטגיית מערכות מידע, שמשרתת את היעדים העסקיים ובליווי חברות טכנולוגיה בשלבי בשלות שונים".

מייק בורוול, סגן יו"ר PwC: "עבור לקוחותינו, רכישת הידע החשוב ביותר לפעילותם לצד אבטחת המידע והשימוש בו בצורה אופטימלית הם קריטיים עכשיו יותר מאי פעם.  PwCחוברת ל- Google כדי להציע ידע ויכולות משותפות ללקוחות. נוכל לספק לאותן חברות פתרונות קיימים ופיתוח מוצרים חדשים בכמה דרכים, בהן: הגדלת היעילות ויצירת חווית עובד מחוברת יותר באמצעות האפליקציות של גוגל, חיבור בין היכולות האנליטיות שלPwC  לבין פלטפורמת הענן של גוגל ומתן פתרון כולל לחברות בתחום החדשנות".

אמיט סינג, נשיא Google for work: "מיליוני חברות, גדולות וקטנות, פונות לגוגל כדי שתעזור להם להשיק, לבנות ולקדם את עסקיהן. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת PwC, יועצת מובילה לעסקים ברחבי העולם, שביכולתה למנף בצורה הטובה ביותר את תכנית Google for work ולסייע לחברות להתקדם לחדשנות".
Google for work logo



 
 
Bookmark and Share