Telecom News - יישום השוק הסיטונאי – בזק ערוכה לספק את השירות למפעילי התקשורת

יישום השוק הסיטונאי – בזק ערוכה לספק את השירות למפעילי התקשורת

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> יישום השוק הסיטונאי – בזק ערוכה לספק את השירות למפעילי התקשורת
יישום השוק הסיטונאי – בזק ערוכה לספק את השירות למפעילי התקשורת
מאת: מערכת Telecom News, 17.2.15, 10:52סטלה הנדלר

כבר עתה מחוברים מספר מפעילים למערכות בזק באמצעות תשתיות תקשורת ומערכות המידע של החברה והן יכולות לספק שירות במסגרת השוק הסיטונאי.
 
היום החל השלב המעשי הראשון של השוק הסיטונאי בישראל ובזק ערוכה לספק את השירות למפעילי התקשורת השונים. כבר עתה מחוברים מספר מפעילים למערכות בזק באמצעות תשתיות תקשורת ומערכות המידע של החברה והן יכולות לספק שירות במסגרת השוק הסיטונאי. בימים הקרובים יחוברו מפעילים נוספים, זאת בהתאם לבקשתם.

בחודשים האחרונים בזק נערכה באופן אינטנסיבי ומעמיק למהלך השוק הסיטונאי. במסגרת זאת, היא ביצעה פעילות רבה בתחום התשתיות ומערכות המחשוב, תהליכי העבודה והתפעול ובצד שירות הלקוחות. בבזק מעוניינים לאפשר לצרכנים המבקשים להתחבר לשירות במסגרת השוק הסיטונאי מעבר פשוט, אך עם זאת אמין ובטוח.

לבזק השגות רבות לגבי הדרך בה נקבעו כללי השוק הסיטונאי ובכלל זה היבטים שונים בתיק השירות וכן תמחור השירות. בזק פנתה לא מכבר לבג"צ בעניין והיא ממתינה להכרעתו בסוגיות מהותיות הקשורות לכך. יחד עם זאת כאמור, בזק פועלת על פי תיק השירות.

סטלה הנדלר, (בתמונה), מנכ"ל בזק: "בזק היא חברת התקשורת המועדפת ע"י הצרכנים בזכות רמת השירות שלה והערך שהיא מעניקה להם. בזק משקיעה במשך שנים ארוכות בתשתית, שהיא מהטובות בעולם, תוך שהיא מספקת שירותים מתקדמים ללקוחות. אני משוכנעת, שהשקעה זאת, יחד עם תפיסת ההוגנות והשקיפות המנחות את בזק תאפשרנה לה להתמודד בהצלחה גם בתקופה של תחרות גוברת.

בכל העולם, שוק סיטונאי הוא חלק ממהלך של רפורמה צרכנית כוללת. אני מאמינה, שבעתיד הקרוב, בהמשך למהלך הנוכחי, משרד התקשורת יעמוד בהתחייבותו ויאפשר לבזק לספק חבילות המעניקות לצרכן ערך של ממש ומגבירות את התחרות".
 
התחרות הושקה למעשה כבר אמש בהודעת 018 אקספון כפי שדיווחנו – כאן.

פס רחב



 
 
Bookmark and Share