Telecom News - פריצת דרך בארץ: הושקה מדפסת 3D להדפסת מעגלים חשמליים רב-שכבתיים

פריצת דרך בארץ: הושקה מדפסת 3D להדפסת מעגלים חשמליים רב-שכבתיים

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> פריצת דרך בארץ: הושקה מדפסת 3D להדפסת מעגלים חשמליים רב-שכבתיים
פריצת דרך בארץ: הושקה מדפסת 3D להדפסת מעגלים חשמליים רב-שכבתיים
מאת: חיים חביב, 25.2.15, 12:36מדפסת 3D

המדפסת מיועדת לתעשיית האלקטרוניקה ותקצר מאד את זמן ייצור המעגלים האלקטרוניים (PCB), הקריטי במיוחד בשלב פיתוח ובדיקת האבטיפוס.

חברת ננו דיימנשן חשפה היום את הדור הראשון של מדפסת תלת מימד ייחודית שפיתחה. המדפסת מיועדת לתחום האלקטרוניקה ותאפשר הדפסת מעגלים אלקטרוניים רב שכבתיים באופן מהיר ובמקום. המדפסת צורכת חומרי ננו דיו מיוחדים מייצור החברה, המאפשרים הולכה חשמלית ובידוד. המדפסת תתמוך בדרישות הגבוהות של עולם האלקטרוניקה המקצועי.

המדפסת מיועדת לתעשיית האלקטרוניקה, בה זמן ייצור והדפסת המעגלים האלקטרוניים, במיוחד בשלב האבטיפוס, הוא קריטי. המדפסת תאפשר הדפסת המעגל בו במקום, בסמוך לשלב התכנון ולבדיקה בזמן אמת.

להערכת החברה, פרק הזמן להדפסת מעגל רב שכבתי ייארך מספר שעות לעומת תהליך ארוך ומסורבל היום, הכרוך בתכנון ועיצוב המעגל אצל ספק חיצוני וכשבועיים המתנה לקבלת אב הטיפוס.

המדפסת תומכת בדרישות הגבוהות של עולם האלקטרוניקה: הדפסה של מעגל אלקטרוני בעל מספר רב של שכבות, הדפסה מדויקת במרווחים של 30 מיקרון, הפרדת עובי שכבה החל מ 3 מיקרון ועד 3 מ"מ ורוחב מוליך של 100 מיקרון או יותר.

עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן וממיסדיה: "אנו גאים להשיק את הדור הראשון של מדפסת תלת המימד של החברה ולעשות זאת בזמנים אליהם התחייבנו. מדובר בבשורה אמיתית לתחום מדפסות התלת מימד בכלל ולתחום האלקטרוניקה בפרט. ישראל ידועה מאז ומתמיד כמעצמה בתחום ההדפסה ואנו גאים לקחת חלק בחדשנות זו".  

ננו דיימנשן
מדפסת ננו דיימנשן



 
 
Bookmark and Share