Telecom News - השגריר שפירו מזמין חב' מישראל למשלחת השקעות לכנס Select USA 2015

השגריר שפירו מזמין חב' מישראל למשלחת השקעות לכנס Select USA 2015

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> השגריר שפירו מזמין חב' מישראל למשלחת השקעות לכנס Select USA 2015
השגריר שפירו מזמין חברות מישראל למשלחת השקעות לכנס Select USA 2015
מאת: מערכת Telecom News, 26.2.15, 20:40SelectUSA 2015   
 
הכנס הזה הוא הזדמנות לחברות ישראליות למצוא את השוק שלהן בארה"ב, להצמיח את עסקיהן ולהרחיב את הסחר בין ארה"ב וישראל.
 
שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו קורא לחברות ישראליות להצטרף אליו ולחברות ישראליות, שכבר נרשמו להשתתף בכנס SelectUSA 2015. השגריר יעמוד בראש משלחת של עד 20 חברות ישראליות ממגוון תחומים לכנס המיועד לפתוח את השוק האמריקאי להשקעות חוץ ע"י הצגת ארה"ב כיעד העסקי מוביל בעולם וכדי לתת גישה נוחה לתכניות פדרליות ושירותים הקשורים להשקעה. הכנס ייתקיים סמוך לוושינגטון די.סי. ב-23-24 למרץ 2015.  
 
SelectUSA היא תכנית פדרלית לתמיכה בעסקים מרחבי העולם המעוניינים להתרחב לארה"ב. היא הוקמה ב-2011 ע"י צו מנהלי נשיאותי ומנוהלת כחלק ממשרד המסחר של ארה"ב. ייחודה מצוי בהיותה תכנית ראשונה מסוגה המנוהלת ברמה פדרלית. מטרתה למשוך, לשמר ולהרחיב השקעות עסקיות בארה"ב ע"י יצירת קשר ישיר בין גופים ברמת המדינה (State) לבין חברות זרות ובינלאומיות המחפשות להשקיע בארה"ב.
 
במהלך הכנס, חברי המשלחת הישראלית ביחד עם משקיעים מ-72 מדינות בעולם, יקיימו פגישות אישיות עם ארגוני פיתוח עסקי ממדינות ארה"ב השונות וידונו על הסביבה העסקית, פיתוח השווקים וההטבות הכלכליות שלכל מדינה יש להציע. הכנס יכלול גם פאנלים ומצגות עם מידע עדכני על כל ההיבטים הקשורים להשקעה בארה"ב.
 
דן שפירו: "הכנס הזה הוא הזדמנות לחברות ישראליות למצוא את השוק שלהן בארה"ב, להצמיח את עסקיהן ולהרחיב את הסחר בין ארה"ב וישראל. אני קורא לעוד חברות ישראליות להצטרף אלי למשלחת הזו ולנצל את ההזדמנות הייחודית הזו. משקיעים ישראלים תורמים רבות לכלכלת ארה"ב ומסייעים להפוך את ארה"ב לאחד היעדים הנחשקים ביותר להשקעות". 
 
מריה אנדרוז, הנספחת המסחרית בשגרירות ארה"ב: "אנו נרגשים מהמשלחת הישראלית, שתיקח חלק בכנס ואנו יודעים כמה הוא יועיל לאותן חברות לבחון מספר יעדים פוטנציאלים להשקעה בארה"ב תוך זמן קצר של יומיים והכל במקום אחד. אנו נמשיך לעבוד עם חברות גם אחרי הכנס במטרה לסייע להן להגשים את יעדן ולחבר אותן עם נציגי ההשקעות מהמדינות השונות בארה"ב".
 
מידע על  SelectUSAוהרשמה לכנס: www.selectusasummit.com
 



 
 
Bookmark and Share