Telecom News - משלחת ראשונה של חברות הזנק מתחום ה-Medical יוצאת מחר לארה"ב

משלחת ראשונה של חברות הזנק מתחום ה-Medical יוצאת מחר לארה"ב

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> משלחת ראשונה של חברות הזנק מתחום ה-Medical יוצאת מחר לארה"ב
יוזמת TechExit IS US, שמטרתה להפגיש יזמים וחברות הזנק ישראליות עם משקיעים, שותפים, ערוצי הפצה ולקוחות בארה"ב יוצאת ברגל ימין לדרך. משלחת ראשונה של 8 חברות הזנק, שנבחרו מתוך כ-90 חברות, תיפגש עם עשרות משקיעים ומנהלי חברות ענק מתחום ה-Medical בניו-יורק.
מאת: אבי וייס, 7.3.15, 18:30אברי משגב

כחודש לאחר השקת היוזמה TechExit IS US, המשלחת הראשונה לחודש מרץ 2015 של סטארטאפים המפתחים בתחום ה-Medical וה-Medical Devices, יוצאת לארה"ב למפגש עם עשרות משקיעים ומנהלים מצפון אמריקה, שהתלהבו מהרעיון לפגוש חברות הזנק ישראליות שם (בניו-יורק), עד כי היה צורך "לסגור את הרשימה" של המשקיעים, שביקשו להשתתף, ולדחות רבים בגלל מגבלות מקום.

המשלחת כוללת 8 חברות, 7 מהן מישראל ואחת, שכבר יש לה נוכחות בארה"ב. הרשימה המלאה של החברות בהמשך הכתבה. את המשלחת ילווה מנכ"ל TechExit IS US בישראל, אברי משגב (בתמונה).

שותף פעיל ויועץ מקצועי לבחירת החברות שימש רני שיפרון, שקיימנו עימו ראיון בלעדי (כאן), על תחום ה-Medical בעולם היזמות הישראלי וכיצד ניתן להצליח לגייס כסף, שותפים וערוצי הפצה בארה"ב.  

אברי משגב: "זו המשלחת הראשונה, שאנו מוציאים. מדובר באירוע בוטיק של מפגש בין יזמים בתחום ה-Medical ומשקיעים ומנהלים רבים מצפון אמריקה. המשלחת יוצאת לדרך בהשתתפות 8 חברות, 7 מתוכם מישראל ו-1 מארה"ב. נציגי TechExit בארץ בראשותי ובארה"ב ראיינו כ-90 חברות, שמתוכן נבחרו 8. האירוע יהיה במשך יומיים, 9-10 למרץ 2015 בניו יורק ובו תיפגשנה החברות עם משקיעים אסטרטגיים: אנג'לים, פמילי אופיס, פרייבט איקוויטי וקרנות בתחום וכן עם חברות העוסקות בתחום המדיקל.

אנו לא מתווכים, לא יועצים, לא מנטורינג. אנו שותפים של הסטארטאפים. זו שותפות ארוכת דרך, שתלויה ברצון של היזם לקיים את השותפות הזו, שמביאה לו ערכים ברורים ומדידים בכל שלבי הכניסה וההצלחה שלו בצפון אמריקה.

מדובר בקפיצת מדרגה מאוד משמעותית, שלא הייתה קיימת עד כה בעולם היזמות הישראלי, בכלים, בהיקף המשקיעים האפשריים (המגיע לעשרות אלפים), בהיקף החברות הגדולות בארה"ב ובקנדה המחפשות טכנולוגיות ומוצרים חדשים מישראל ובהיקף השותפים האפשריים (אלפים), כדי לקדם כל פעילות של יזמים ישראליים בצפון אמריקה, בכל תחום בו הם זקוקים לסיוע מכל סוג"

את היזמים ממשלחת ה-Medical היוצאת מישראל יקבלארנון ועירית שפלןו בארה"ב, בין היתר: עירית שפלן, (בתמונה מימין) Co-Founder & COO של TechExit, וארנון שפלן, (בתמונה משמאל), מייסד משותף ומנכ"ל TechExit. 

ארנון שפלן: "אנו לא לוקחים כל אחד למפגש בן היומיים בארה"ב. חשוב לנו לבחון את המיזם אם הוא מתאים לצרכים של השוק הצפון אמריקאי והאם המיזם מוכן לחשיפה לשוק הזה. אנו לא מעוניינים להשקיע זמן בחברות לא מתאימות, כי אנו לא יכולים לשרוף את הקשרים שלנו עם עשרות אלפי המשקיעים ואלפי החברות הגדולות המחפשים פיתוחים מלהיבים מישראל.

אם חברה ישראלית לא יכולה להגיע לאירוע (האירוע השני יתקיים בניו-יורק ב-23-24 למרץ 2015, בנושאי מדיה, מובייל ועוד), אנו מוכנים עם צוות של נציגים מקצועיים ומנוסים, שיודעים להציג טכנלוגיות, שיקבלו את החומר מישראל ויציגו זאת בפני המשקיעים או השותפים האפשריים בארה"ב. הם למעשה יהיו הנציגים של החברה הישראלית בארה"ב. הם גם יוכלו להמשיך במו"מ לפי רצון החברה הישראלית וצרכיה.

אנו מספקים ליזמים הישראלית את כל השירותים, בסל שירותים רחב, שהיזם הישראלי בוחר לפי צרכיו. המפגשים המתכוננים נמשכים יומיים, כדי להגיע להצלחה מרבית של המפגשים, לאור הנסיון הרב, שצברנו בקישור בין יזמים ישראליים למשקיעים ושותפים בארה"ב וקנדה. רק סטארטאפ, שמופיע עם הכנה מתאימה, המפגש שלו עם הצד האמריקאי הופך להיות מפגש מוצלח, מה שמביא תועלת לכל הצדדים". 

רשימת חברות ההזנק בתחום ה-Medical המשתתפות באירוע הראשון בניו-יורק:
א. Improdia - מפתחת בתחום הסכרת.
ב. OrthoKinematic - מפתחת בתחום הניתוחים. 
ג. FluidFile - מפתחת בתחום המכשור הרפואי לרפואת שיניים.
ד. Inovytec - מפתחת בתחום רפואת החרום מחוץ לבתי החולים.
ה. Night-Sense - מפתחת צמיד רפואי בתחום הסכרת.
ו. DRNA - מפתחת פתרונות ייחודיים למיחזור בתחום רפואת השיניים. 
ז. Cutting Edge Surgical - מפתחת בתחום המידע הרפואי והציוד הרפואי. 
ח. HQL - מפתחת פתרון ייחודי לעולם התרופות. 

פרטים אודות תוצאות המפגש יוצא הדופן הזה בניו-יורק יפורסמו בקרוב. כ"כ, יפורסמו בקרוב הפרטים לגבי המשך ההרשמה של יזמים למשלחת הבאה, שתצא לניו-יורק, בדגש על תחום המדיה, המובייל והאינטרנט.  

עדכון 9.3.15: עוד שני סטארטאפים (שמושבם בניו-יורק) הצטרפו למשלחת הישראלית, כך שבאירוע שמתחיל היום בניו-יורק משתתפים 10 סטארטאפים המפתחים בעולמות ה-Medical. בהצלחה לכולם. 
רופא ממוחשב



 
 
Bookmark and Share