Telecom News - נחשף קיומו של עוזר סודי של מנכ"ל משרד התקשורת - "חסין" מפיטורים...

נחשף קיומו של עוזר סודי של מנכ"ל משרד התקשורת - "חסין" מפיטורים...

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> נחשף קיומו של עוזר סודי של מנכ"ל משרד התקשורת - "חסין" מפיטורים...
חשיפה: בנוסף לעוזר הרשמי של מנכ"ל משרד התקשורת, ולנהג שלו (שלפעמים קורא לעצמו "עוזר מנכ"ל" וגם חותם על מסמכים בתואר הזה), יש עוד עוזר מנכ"ל, שהמנכ"ל לא מצליח לפטר אותו, כי הוא "הושתל" שם ע"י השר (לשעבר) משה כחלון...
מאת: אבי וייס, 8.3.15, 19:20אבי ברגר

למי שיסתכל באתר משרד התקשורת (כאן) יגלה שלמנכ"ל משרד התקשורת יש יועץ מקצועי אחד (ליתר דיוק: יועצת מקצועית). כל הסאגה של המינוי של עדי קאהן-גונן לתפקיד הזה נחשפה כאן, אחרי שהיועץ הקודם למנכ"ל, נתי ביאליסטוק-כהן פוטר ללא כל אזהרה ושימוע, נושא הנדון כיום בבית הדין לעבודה, סיפור אותו חשפנו כאן. למעשה, היא מונתה בחופזה (אבל בתהליך תקין), משום שחשפתי, שיש במשרד התקשורת "מתחזה לעוזר המנכ"ל", זה הנהג שלו, פרשה שנחשפה על ידי לפני שנה וגם לאחרונה, לאור תלונות, שקיבלתי מאזרחים.

אולם, התברר לי שזו לא כל התמונה. יש עוד עוזר מנכ"ל, ששמו לא הופיע בשום מקום בפירסומים הגלויים של משרד התקשורת. מיד תבינו למה...

לכן, פניתי בדחיפות לנציבות שירות המדינה ולמשרד התקשורת ושאלתי:
"היום נודע לי, שיש במשרד התקשורת עוד "עוזר מקצועי למנכ"ל" (מעבר לעוזרת המנכ"ל המקצועית האמיתית ובתקן הזה: עדי קאהן-גונן וכן נהג המנכ"ל, שמפעם לפעם מכנה את עצמו "עוזר מנכ"ל", שם הנהג דורון רייזל, כפי שחשפתי כאן וכאן.

המדובר בבחור בשם AB (השם שמור במערכת), ככל הנראה - פעיל ליכוד. הבחור "הושתל" במשרד התקשורת ע"י השר משה כחלון, כשנכנס לתפקידו כשר לפני שנים (בתחילת 2009), מאז הוא (AB) נמצא במשרד עם תואר "עוזר מנכ"ל", אבל לא עובד קשה מדי (כבר כמה שנים טובות), ומקבל משכורת ותנאים נלווים של "עוזר מנכ"ל". 
לפעמים רואים אותו מבצע איזה שליחויות קטנות עבור המנכ"ל, כמו להעביר איזה נייר מצד לצד...

מה שנמסר לי, שהמנכ"ל אבי ברגר ניסה להיפטר ממנו, אחרי שמצא, שיש אדם כזה בתואר "עוזר מנכ"ל" שלא עובד הרבה ומקבל שכר ותנאים של עובד בכיר במשרד התקשורת. אולם, הוא  קיבל כנראה רמז או מהליכוד, או ממשה כחלון עצמו, שכעת רץ ברשימה עצמאית, שלא יעז לגעת בו... ואכן אבי ברגר לא מעז לגעת בו עד עצם היום הזה.
מה תגובתכם לשערורייה המדהימה הזו?"

תגובת נציבות שירות המדינה: 
"בלשכת מנכ"ל משרד התקשורת אושרו ע"י נציבות שירות המדינה 2 תקנים: האחד עבור יועצת בכירה למנכ"ל והשני עבור עוזר מנכ"ל. שני תקנים אלה מאוישים.
ממשרד התקשורת נמסר לנו כי מר AB לא מקבל תנאים של עובד בכיר במשרד התקשורת, כפי שמצוין בטעות בפנייה והוא ממלא את המוטל עליו במסגרת תפקידו כעוזר המנכ"ל. תשובתם מקובלת עלינו". 

את תגובת משרד התקשורת עצמו לא הצלחתי לקבל. 

אם משה כחלון יהיה שר האוצר (כמו שהוא מפרסם בכל מקום...), אז למר AB, עוזר המנכ"ל, אין מה לדאוג.... עתידו מובטח. את שלל המינויים וההשתלות של אנשים, תוך צפצוף ארוך, שהיו בקדנציה של משה כחלון כשר התקשורת, כבר חשפתי בהרחבה כאן, וכעת עוד מינוי אחד מטעמו שנחשף על ידי, כבר לא מעלה ולא מוריד... למי שמתעניין במינויים המוזרים האחרים של משה כחלון, יוכל לקרא זאת כאן.

מי שצריך לדאוג כעת הוא דווקא המנכ"ל, אבי ברגר, (בתמונה למעלה), שכנראה ימיו במשרד ספורים, לכל היותר עוד כמה שבועות. את טיול הפרידה שלו עשה כבר בשבוע שעבר (לברצלונה). לכן, אני מציע לכל חברות התקשורת, שאבי ברגר מאיים עליהן לאחרונה (למשל בזק והוט), לא להתרגש. בעוד חודשיים בכלל לא נזכור את ההתנהגויות המוזרות הללו ואת האיש עצמו. לא אתפלא אם גם הוא יצפצף על "חוקי הצינון". המשך יבוא. 
 
Bookmark and Share