Telecom News - הבלוג הטכנולוגי המוביל GigaOm נסגר עקב בעיות כספיות

הבלוג הטכנולוגי המוביל GigaOm נסגר עקב בעיות כספיות

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות הפורומים והבלוגוספרה >> הבלוג הטכנולוגי המוביל GigaOm נסגר עקב בעיות כספיות
הבלוג הטכנולוגי המוביל GigaOm נסגר עקב בעיות כספיות
מאת: נירית וייס-בלט, 10.3.14, 15:35נירית וייס-בלט
 
ראשונים לדווח: הבלוג, שהוקם ב-2006 והיה מהמשפיעים ביותר, נסגר עקב חוסר יכולתו לשלם לנושים שלו. האתר גייס בעבר כ-22.3 מיליון דולרים. הבשורה הפתיעה את צוות הכותבים.
 
הבלוג הטכנולוגי המפורסם GigaOm (גיגה אום) נסגר. חברי המערכת צייצו בטוויטר, שאתמול (9.3.15) הוא היום האחרון בו יתפרסמו תכנים חדשים. הסיבה: חוסר היכולת של האתר לשלם לנושים שלו (המלווים). יחד עם זאת, החברה אינה מתכוונת להכריז על פשיטת רגל והיא ממתינה להחלטת המלווים באשר לנכסיה.
 
עפ"י עדכוני חברי המערכת בטוויטר, בשורת הסגירה הגיעה אליהם בהפתעה גמורה. עובדי האתר, כ-70 איש, מוצאים עצמם בבת אחת מחוסרי עבודה. להלן חלק מהציוצים:
 
ציוצים
 
מייסד האתר, הבלוגר הטכנולוגי המוערך, Om Malik (אום מאליק), שעזב את האתר לפני כשנה כדי להתמקד בגיוסי הון לסטארטאפים (כשותף בקרן ההון סיכון True Ventures), ראה את הציוצים בטוויטר וכתגובה פרסם באתרו האישי כי "זו לא הדרך בה אתה רוצה, שהסיפור על החברה שהקמת יסתיים". הוא הוסיף מילות תודה לצוות הכותבים, למשקיעים, שתמכו מתחילת הדרך ולקוראים, שליוו את האתר. לסיום, קינח באמירה רגשית, שהרעיון של GigaOm עדיין פועם בליבו ו"לילה טוב יקירתי, אני עדיין אוהב אותך!".
 
צילום מאתר של מאליק
 
אתר GigaOm, שהוקם ב-2006, היה מהבלוגים הטכנולוגיים המוערכים והמשפיעים ביותר, עם מעל ל-6.5 מיליון קוראים ייחודיים בחודש (ביניהם אנשי תעשיית ההייטק וגיקים טכנולוגיים). האתר גייס 22.3 מיליון דולרים ב-6 סבבי גיוסים, האחרון היה על-סך 8 מיליון דולרים בפברואר 2014. המודל העסקי של האתר, בדומה למתחריו, כלל מכירת פרסומות, גרסת פרימיום עם תשלום על מחקרי עומק עסקיים וארגון כנסים טכנולוגיים, שעלות ההשתתפות בהם הייתה גבוהה.
 
החדשות האחרונות, שהתעדכנו באתר, היו אודות ההכרזות של חברת אפל על ה-MacBook החדש ודגמי ה-Apple Watch.
 
בנימה אישית, אומר, שלטעמי, סגירת האתר היא הפסד לעולם הסיקור הטכנולוגי בכלל ולבלוגוספרה הטכנולוגית בפרט. אום מאליק היה דמות נערצת, נהגתי לעקוב אחר החדשות באתר זה, ואין ספק, כי עצוב לראות מפעל חיים מצליח קורס כפי שקרס.
 
 
עדכון 8.4.15, 14:28: 6 כתבים של הבלוג הנחשב (שליש מהמערכת) יעבדו ויפרסמו ב-Fortune Magazine.

בלוג

לוגו



 
 
Bookmark and Share