Telecom News - משרד התקשורת יוצא לטייל בארץ ובחו"ל (לקראת "הסקת מסקנות אישיות")

משרד התקשורת יוצא לטייל בארץ ובחו"ל (לקראת "הסקת מסקנות אישיות")

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> משרד התקשורת יוצא לטייל בארץ ובחו"ל (לקראת "הסקת מסקנות אישיות")
די ברור, שמישהו ישלם ביוקר על הפארסה הצרכנית המכונה בשם המטעה "שוק סיטונאי". לכן, לפני שכמה אנשים ילכו הביתה בגלל הפאשלה האדירה הזו, משרד התקשורת מתכנן לטייל בחודש הבא בארץ ובחו"ל... דאגה לצרכנים? הצחקתם אותי...
מאת: אבי וייס, 10.3.15, 19:15

מנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר, יחד עם סמנכ"ל הבכיר לכלכלה ותקציבים הרן לבאות (זה שהמציא את כל המספרים של המחירון של מה שמכונה בטעות "שוק סיטונאי"), טיילו כבר (כפי שחשפתי כאן) בברצלונה. זה יכול להיחשב כ"טיול פרידה", כי ברור, שמישהו צריך לשלם על הפאשלה, שהם רקחו ביחד, ששמה המטעה הוא: "שוק סיטונאי" (השם היותר המתאים לדבר הזה הוא: המסלול המהיר לשאוב את הכסף של אזרחים פראיירים וכמה ISP, היישר לכיסים של בעלי המניות בבזק). 

אולם, לפארסה הזו היו שותפים עוד אנשים ואין סיבה, שגם הם לא יטיילו "טיול פרידה". ואכן, אגף האמרכלות נכנס לתמונה. (כיום האגף הזה נקרא בשם היותר מודרני: אגף מינהל ומשאבי אנוש, זה בדיוק כמו להפוך את השם של "פירוק הפס הרחב למקטעים" לשם היותר יפה: "שוק סיטונאי"). האגף הכין 2 תכניות של טיולים, למי שמעוניין לטייל, אחד לטיול בארץ שהיה גלוי לכל עובדי המשרד, והשני לחו"ל במחיר מסובסד מקרן של ההסתדרות. הטיול השני היה חשאי ומיועד ל"מקורבים לצלחת", אך ההתערבות שלנו שינתה את היחס לתכנית הסודית הזו כדלקמן:

פניתי למשרד התקשורת בשאלות הבאות:
"1. נודע לי, שמשרד התקשורת מתכנן טיול לעובדיו בין 19 ל-21 לאפריל, כשמיד לאחר הטיול העובדים לא חוזרים לעבודה (בגלל יום הזיכרון ויום העצמאות). כך, המשרד יהיה משותק על כל פעילותיו במשך שבוע עבודה שלם. האם זה תקין ומה נעשה כדי לקיים שירות לציבור הנזקק לשירותי המשרד גם בימים הללו?
2. נודע לי, שמתארגן טיול לברצלונה של "עובדים נבחרים" מהמשרד (מאורגן ע"י ראשי אגף האמרכלות), במחיר מאוד אטרקטיבי ומסובסד מכמה גורמים. למה הטיול הזה נשאר סודי עבור כלל עובדי משרד התקשורת ומה היה הקריטריון לבחירת העובדים, שייצאו לברצלונה (אמנם על חשבונם, אבל במחיר מאוד מסובסד)?"

תגובת משרד התקשורת: "1. המשרד מתעתד לצאת כבכל שנה להשתלמות משרדית עפ"י תכנית העבודה השנתית המתוכננת. בכל אגף שאמור לתת שירות לציבור יישארו עובדים אשר יתנו מענה (עובדים אשר לא מתכוונים לצאת להשתלמות). 2. לא מתוכנן טיול לברצלונה מטעם משרד התקשורת". 

יפה...
הטיול "שלא מתוכנן לברצלונה" פורסם לפתע לכל העובדים ביום 9.3.15, ממש כמה שעות אחרי ששלחתי את השאלות שלי למשרד התקשורת. זה היה ממש זריז, איך הטיול לברצלונה הפך מחשאי לגלוי, בזכות פנייה קטנה שלי...

טיול מוצלח לכולם, בארץ וגם בחו"ל... 
טיולים לחו"ל
Bookmark and Share