Telecom News - יצאו לדרך פריסה מהירה וקישוריות סלולר 2G/3G לאזורים ללא חיבור סלולרי

יצאו לדרך פריסה מהירה וקישוריות סלולר 2G/3G לאזורים ללא חיבור סלולרי

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> יצאו לדרך פריסה מהירה וקישוריות סלולר 2G/3G לאזורים ללא חיבור סלולרי
יצאו לדרך פריסה מהירה וקישוריות סלולר 2G/3G לאזורים ללא חיבור סלולרי
מאת: חיים חביב, 12.3.15, 17:45

שילוב פתרון ה-CellEdge small-cell-over-satellite של גילת ופתרון תקשורת לוויינית מקצה לקצה של Intelsat יהוו תשתית תקשורת סלולרית לאזורים ללא גישה למפעילי רשתות סלולר בעולם.

הביקוש הגובר לתקשורת סלולרית באזורים בהם לא קיימת תשתית יבשתית מספקת דוחף מפעילי רשתות סלולר לחפש פתרונות תקשורת לוויינית לעמידה בהתחייבות לאספקת שירות לקהילות מרוחקות ממרכזי הערים הגדולות.

גילת רשתות לוויין הישראלית לפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, וחברת Intelsat SA לשירותי תקשורת לוויינית הכריזו היום, שהן מאחדות כוחות כדי לאפשר למפעילי רשתות הסלולר פתרון מלא לתשתית תקשורת סלולרית בטכנולוגיית 2G/3G, על מנת לספק שירות לאזורים מרוחקים.

פתרון ה-CellEdge small-cell-over-satellite של גילת, בשילוב הכיסוי הלווייני הגלובלי של Intelsal והתשתית היבשתית IntelsatOne, יאפשרו למפעילי רשתות סלולר להרחיב את היצע שירותי ה-2G/3G שלהם באזורים בהם הם מעוניינים לספק שירות.

דוגמה ראשונה לשת"פ בין 2 החברות היא באספקת שירותי תקשורת סלולרית ל-RuralCom, לאורך 1,000 מייל של הכביש המהיר באלסקה ובקולומביה הבריטית. רשת ה-CellEdge 3G משדרגת את צי הלוויינים של Intelsat דרך לוויין ה-Intelsat Horizons 1 והרשת היבשתית. רשת ה-CellEdge מביאה את השימוש ברוחב הפס הלווייני ליעילות מרבית באמצעות מרכזייה (hub) הממוקמת בתחנת הלוויינים הקרקעית של Intelsat. איחוד הכוחות של 2 החברות, מאפשר ל-RuralCom להרחיב במהירות את הרשת שלה.
 
בוב הילמן, נשיא ומנכ"ל RuralCom: "יש אזורים נרחבים לאורך הכביש המהיר באלסקה וחוף קולומביה הבריטית בהם לא קיימים שירותי רשת סלולרית. אנו מאמינים, שאספקת כיסוי לאזורים אלה משרתת את בטיחות הציבור ומספקת הגנה לחיי אדם ולרכוש. בחרנו בפתרון המשולב של גילת-Intelsat בשל הצעה חדשנית ומשתלמת לצד הניסיון שלהן בפריסת רשת באזורים מרוחקים ותנאי שטח קשים".

סטפן ספנגלר, סמנכ"ל Intelsat: "החדשנות ושיתוף הפעולה בסביבה הלוויינית מספק הזדמנויות נוספות לפשט את הגישה לפתרונות לוויין ולצייד אזורים, שאינם מקושרים עדיין, באפריקה, באמריקה הלטינית, אסיה הפאסיפית, במזרח התיכון, אירופה ואמריקה עם הקישוריות לה הם זקוקים".

ארז ענתבי, מנכ"ל גילת: "שיתוף הפעולה עם Intelsat מביא ערך ללקוחות המשותפים. הפתרונות של Intelsat לתקשורת לוויינית מקצה לקצה, ביחד עם הפתרון המלא שלנו, מאפשרים למפעילים להרחיב את תחום הכיסוי הסלולרי שלהם לכל מקום בעולם בטווח של חודשיים עד שלושה".

לוויינים



 
 
Bookmark and Share