Telecom News - מערכת T-ROO משיקה ממשק Account Manager למנהלי תוכן ושיווק דיגיטלי

מערכת T-ROO משיקה ממשק Account Manager למנהלי תוכן ושיווק דיגיטלי

דף הבית >> חידושים הכרזות >> מערכת T-ROO משיקה ממשק Account Manager למנהלי תוכן ושיווק דיגיטלי
מערכת T-ROO משיקה ממשק Account Manager למנהלי תוכן ושיווק דיגיטלי
מאת: מערכת Telecom News, 21.3.15, 18:30חלי יעקבס וירט

אנשיDigital  המנהלים מספר תיקי לקוחות באמצעות מערכת T-ROO יחסכו מעתה זמן יקר הודות למעבר ישיר בין מנויים לביצוע כל פעולות ה-Inbound Marketing.

מערכת T-ROO מאפשרת הפצת תוכן במגוון דרכים (פייסבוק, לינקדאין, ניוזלטר, בלוג בגוגל בלוגר, וורדפרס). היא יוצרת פרופיל אישי לבעל החשבון ומתחברת לפרופיל שלו ברשתות הנ"ל. היא גם מחברת את תיבות הדוא"ל שלו במקום אחד. כך, שניתן לשלוט על הדואר היוצא כדי שיקבל מראה וסגנון אחיד.

המערכת מקצרת משמעותית את הזמן, שמקדיש בעל העסק לפעילות שיווקית במדיה החברתית ובדיוור האלקטרוני. למעשה, מחסומי השיווק ברשת נופלים כשמצטרפים ל ,T-ROO שהוא כלי עבודה יעיל לבעלי עסקים, מקדמי מותגים, כותבי תוכן, אמנים ויוצרים, שמעוניינים לקדם את התכנים שלהם בכל מקום באינטרנט. 

ראיון עם חלי יעקבס וירט, (בתמונה), יזמית ומנכ"לית מכירות ושיווק בחברה ודיווח לגבי מימוש הרעיון של שיווק קל בעולם הרשתות החברתיות מצויים – כאן וכאן.

לאחר חידוש, שהוצג לאחרונה במערכת, שאפשר לבעלי העסקים לבחון את תוצאות הפצות התוכן שלהם בכל רשת חברתית לפי פילוח ההפצה בפורומים השונים בתוך כל רשת, היא מציעה כעת חידוש נוסף, שמאפשר למנהל תיקי הלקוחות לעבור למנויי T-ROO אחרים המקושרים למנוי האב, תוך שליטה מלאה על אפשרויות הפרסום (בפייסבוק, לינקדאין, בלוגים ודיוור ישיר) לצד נגישות לדו"חות הנתונים.

החידושים, שמציג ממשק ניהול תיקי הלקוחות:
  1. ריבוי מנויים: ניהול מספר תיקי לקוח תחת מנוי אב.
  2. דוחות ניהול: מעבר רציף בין שכבות נתונים, החל ממבט כללי על רצף השידורים ועד נתוני הקלקות על כל פוסט בנפרד.
  3. נגישות: ממשק הדו"חות רספונסיבי למחשבים וטאבלטים.
ממשק ניהול תיקי הלקוחות קיים ב-2 רמות ניהול:
  1. Editor & Analyst – מיועד לניהול כל משימות כתיבת והפצת התוכן עבור הלקוח לצד בקרה על הפעילות באמצעות דו"חות.
  2. Admin – ניהול מלא של תיקי הלקוחות, כולל יכולת פתיחה וסגירה של תיקי לקוח.
לרגל השקת מנגנון ניהול תיקי הלקוחות החדש, חברות ומנהלי דיגיטל יהינו ממחירים מיוחדים למנויים חדשים. משרדי פרסום ויח"צ, חברות לבניית אתרים, מנהלי ניו-מדיה ובעלי מספר עסקים יכולים להצטרף לשירות להלן: office@t-roo.co.il.

לוגו תראו



 
 
Bookmark and Share