Telecom News - הסטרימר החדשני של Xtreamer - במבצע ללקוחות האינטרנט של בזק

הסטרימר החדשני של Xtreamer - במבצע ללקוחות האינטרנט של בזק

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> הסטרימר החדשני של Xtreamer - במבצע ללקוחות האינטרנט של בזק
הסטרימר החדשני  של Xtreamer  - במבצע ללקוחות האינטרנט של בזק
מאת: מערכת Telecom News, 22.3.15, 12:29סטרימר

הסטרימר מדגם Wonder מאפשר צפייה בכל התוכן הקיים באינטרנט על גבי הטלוויזיה.  

בזק יוצאת במהלך חדש במסגרתו היא מציעה למצטרפים לאינטרנט של בזק במהירות של עד 100 מגה ליהנות מהמדיה סטרימר החדש מדגם Wonder של חברת Xtreamer, בעלות של 9.90 ₪ לחודש. זאת למשך 36 חודשים- סה"כ 356 ש"ח. עלות הסטרימר בשוק עומדת היום על 739 ש"ח, יותר מפי 2 מהמחיר אותו מציעה בזק ללקוחות. המבצע מיועד ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים המשדרגים את מהירות הגלישה.

סטרימר ה-Wonder מאפשר גישה לאלפי משחקים, סרטים וסדרות הפזורים בכל רחבי רשת האינטרנט והצגתם על גבי מסך הטלוויזיה, באמצעות ממשק משתמש חדשני וקל לתפעול. לסטרימר מעבד עוצמתי מאד בעל 8 ליבות, זיכרון פנימי של16GB  ומערכת הפעלה Android KitKat  4.4 המאפשרים להזרים את המידע ביתר קלות. כמו כן, הסטרימר תומך בטכנולוגיית Air Play ו-DLNA המאפשרים להעביר את התוכן הנמצא בטאבלט או בסמארטפון ישירות לטלוויזיה.

ההתבססות על מערכת ההפעלה אנדרואיד מאפשרת ליהנות ממגוון יישומי אנדרואיד אשר זמינים להורדה ישירות מחנות האפליקציות הרשמית של גוגל. באמצעות המכשיר ניתן לצפות ולהאזין לתכנים בכל רגע וללא צורך בהעברת הקבצים ממקום למקום: סרטוני יו טיוב, מוזיקה משירותי ענן, תמונות מהטיול האחרון,  תוכנת E-mail, דפדפן אינטרנט מלא, רשתות חברתיות, תוכנה לצפייה ועריכה של קבצי Office ו-PDF, גישה לאלפי משחקים, תוכנות צ´אט ועוד. כל השימושים - כאן.

מבחינה טכנית, השימוש במכשיר הוא באמצעות שלט יעודי המסופק בחבילהAir mouse  בדומה לעכבר המחשב, מה שמאפשר ניווט בין מגוון גדול של אפליקציות מובנות המציעות עולם תוכן איכותי. אפשרות ניהול ה-xtreamer מרחוק בצורה אלחוטית דרך דפדפן מחשב או טאבלט אפשרית באמצעות airdroid. הצגת התראות מהסמארטפון על גבי מסך הטלוויזיה אפשרית באמצעות טכנולוגיית PushBullet. זה נחשב למוצר של פלאג אנד פליי  - חיבור לחשמל, לטלוויזיה ולרשת האלחוטית של בזק. מפרט מלא - כאן.

לסיכום: מכשיר ה-Xtreamer Wonder הוא היחיד בארץ המאפשר לראות תמונה חדה יותר וממשק משתמש מהיר יותר (בזכות מעבד 8 הליבות). הוא מזרים תוכן קיים מהמחשב, אבל לעומת אחרים הוא גם נותן גישה לאלפי משחקים, סדרות וסרטים הפזורים ברחבי הרשת ישירות לטלוויזיה ויש לו אפשרות ייחודית של הצגת התראות מהסמארטפון על גבי מסך הטלוויזיה.
 
רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, "הטלוויזיה בבית הפכה לספק של אפליקציות ויישומים לגלישה באינטרנט והסטרימר, שאנו מציעים היום, מהווה מוצר משלים לחוויית צריכת התוכן בבית. חוויית צריכת התוכן השתנתה ורובינו צורכים היום תוכן ברשת בכמויות ובנפחים גדולים יותר מבעבר, דבר שהוביל לכך, שמכשיר המדיה סטרימר הפך להיות מוצר מיינסטרים בכל בית מודרני". 

הערת המערכת: זה די ברור שמי שמתקין אצלו סטרימר, לא זקוק לפתרונות חלופיים, דוגמת הטלוויזיה של סלקום... 
 
צפייה בטלוויזיה
 



 
 
Bookmark and Share