Telecom News - ניצחון (זמני) של החרדים בבג"ץ מספרי הפרמיום בתעריף רגיל

ניצחון (זמני) של החרדים בבג"ץ מספרי הפרמיום בתעריף רגיל

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> ניצחון (זמני) של החרדים בבג"ץ מספרי הפרמיום בתעריף רגיל
בג"ץ קבע אתמול, שייערך דיון בנושא "מספרי הפרמיום בתעריף רגיל" (החרדים קוראים לזה "קווי נייעס") בהרכב של 3 שופטים עד סוף 2015. עד אז, הצו על תנאי שהרפורמה מוקפאת - נשאר בתוקפו. זו לא הרפורמה היחידה התקועה בבוץ. 
מאת: אבי וייס, 25.3.15, 07:15גלעד ארדן

לפני כחודש וחצי חשפנו (כאן) את העובדה, שמספר לא מבוטל של רפורמות, פרי דחיפה עיקשת של השר לשעבר (גלעד ארדן) נתקעו עמוק בבוץ.

את הנזקים של רפורמה אחת שכן החלה (מה שמכונה "שוק סיטונאי"), אזרחי המדינה הפראיירים, שהאמינו ליוזמי הרפורמה הזו (ובראשם גלעד ארדן), כבר מרגישים היטב (בכיסם, בביצועי הפס הרחב שלהם וברמת השירות שהם מקבלים), כפי שחשפתי כאן

כעת, אנו חושפים, שאתמול החליט הבג"ץ, להיענות לדרישת החרדים (כמה קבוצות, שחב"ד מרכזת אותן), שהגישו בג"ץ כנגד משרד התקשורת בעניין "מספרי הפרמיום בתעריף רגיל". הבג"ץ החליט להשאיר את הצו-על-תנאי על כנו, עד לקיום דיון בהרכב, דיון שייערך עד סוף 2015.

עד אז, הרפורמה הו תקועה ולא תמומש, בדיוק כמו הרפורמה של "מספרי פרמיום במחירי פרמיום", שגם היא תקועה בבג"ץ של קבוצה אחרת של תובעים, כפי שחשפנו כאן.  

לאור הצפי לכניסת החרדים ל"ממשלה הלאומית" בראשותו של בנימין נתניהו, כל אחד יכול לחשב בעצמו את הסיכויים, שהרפורמה הזו, שהחרדים מתנגדים לה בחריפות - תצא לפועל. אני מהמר, שתוך חודשיים תימצא (כמיטב המסורת....) הפשרה עם החרדים, הבג"ץ יבוטל וכל הצדדים "יצאו מרוצים".

מי שיפסיד כמובן, יהיה רוב עם ישראל, ששילם, משלם וישלם על קיומם של "קווי נייעס", שרוכבים על חברות הסלולר בתרגיל חשבונאי, שכל הציבור המשתמש בסלולר (ושרובו חילוני ודתי-לאומי) משלם עליו... הכל בגלל עבודה רשלנית של צמרת משרד התקשורת, שמקשיבה לעצמה ולבעלי עניין ולא לציבור

יש אגב פתרון אלגנטי לבעיה הזו והוא: להוריד את הקש"ג הסלולרי לסביבות 1 אג' לדקה (או לאפס), מה שממילא היה אמור לרדת בינואר 2015 ולא קרה (בגלל שהיו ויש יותר מדי "חפרפרות" בצמרת משרד התקשורת, שלא לדבר על מי שהיה שר התקשורת בעצמו - גלעד ארדן). נקווה, ששר התקשורת הבא, יפתור גם בעיה זו, ולטובת כלל הציבור.  
נא באוזן....



 
 
Bookmark and Share