Telecom News - לאחר גיוס 15 מיליון $ מגייס הסטארטאפ Tradair 20 עובדים למשרדיו בת"א

לאחר גיוס 15 מיליון $ מגייס הסטארטאפ Tradair 20 עובדים למשרדיו בת"א

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> לאחר גיוס 15 מיליון $ מגייס הסטארטאפ Tradair 20 עובדים למשרדיו בת"א
לאחר גיוס 15 מיליון $ מגייס הסטארטאפ Tradair  כ-20 עובדים למשרדיו בתל אביב
מאת: חיים חביב , 30.3.15, 11:46אילית גלר

לאחר גיוס 15 מיליון דולרים לפני חודשיים מגדיל כעת סטארטאפ הפינטק Tradair את מצבת העובדים כדי להאיץ את תחומי הפיתוח.
 
הסטארטאפ טריידאייר (TradAir), שמספק פתרונות טכנולוגיים לשוק המסחר במטבעות ומכשירים פיננסיים, שמאפשרים למוסדות פיננסיים לשפר את חוויית השירות, שהם מספקים ללקוחותיהם, ולהשתתף במסחר הגלובלי תוך יצירת מקורות הכנסה חדשים והורדת עלויות, ושמשרדיו מצויים בלונדון, ניו יורק ותל אביב,הודיע היום, שבכוונתו לגייס 20 עובדים לשורה של משרות  במגוון תחומי התוכנה כגון מפתחי JAVA, מנהלי QA ומהנדסי QA.

גיוס העובדים של טריידאייר מגיע כחלק מהפיתוח והתנופה העסקית שחוותה החברה, לאחר שגייסה בינואר האחרון 15 מיליון דולרים בהובלת קרן לונג רידג' האמריקאית. החברה ממשיכה להרחיב את מעגל לקוחותיה ובאחרונה חתמה על שיתוף פעולה עם FCstone הנסחרת בבורסת נאסד"ק.

הסטארטאפ הוקם ב-2010 ע"י מנכ"לית החברה אילית גלר, ואייל ידייקין סמנכ"ל התפעול שלו. הוא התרחב בשנתיים האחרונות לשווקים רבים ביניהם פולין, רומניה, רוסיה, דרום אפריקה, הולנד, בריטניה וארה"ב. עיקר הלקוחות הם בנקים גדולים ודומיננטיים במסחר הבין בנקאי במט"ח.

החברה מספקת פיתרון טכנולוגי ייחודי לשוק הפיננסי המאפשר ומחבר את יכולות חדר המסחר בבנק לשוק המסחר הגלובלי כדוגמת רויטרס, בלומברג ואחרים. היא הייתה הראשונה בתחום, שהשכילה לנצל את יתרונות הענן במודל תחרותי, שנתן גמישות שלא היתה קיימת בעבר, תוך שהיא מספקת פתרונות אבטחה לבנקים, שבעבר נרתעו משימוש בענן. היא פיתחה אפליקציית HTML5, שמוגנת במספר פטנטים ומביאה עושר ויזואלי, יציבות בביצועים ועליונות טכנולוגית לשוק, שעדיין נשלט ברובו ע"י אפליקציות JAVA.

אילית גלר, (בתמונה), מנכ"לית TradAir: "אני מאמינה, שהחברה היא קודם כל החומר האנושי ממנו היא מורכבת. אנו רואים בהשקעה באנשינו ערך עליון – החל מההיבט המקצועי וכלה בהיבט האישי. מטרת הגיוס היא להגדיל את הצוות האיכותי הקיים היום, כדי לאפשר את הצמיחה המהירה של החברה להציע פתרונות מתקדמים יותר בתחום המסחר".

גיוס עובדים
 
 



 
 
Bookmark and Share