Telecom News - Vonage מרחיבה את שירותי תקשורת אחודה בענן לעסקים קטנים ובינוניים

Vonage מרחיבה את שירותי תקשורת אחודה בענן לעסקים קטנים ובינוניים

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> Vonage מרחיבה את שירותי תקשורת אחודה בענן לעסקים קטנים ובינוניים
Vonage מרחיבה את שירותי תקשורת אחודה בענן לעסקים קטנים ובינוניים
מאת: מיכאל פנחס, 12.4.15, 21:02מיכאל פנחס
 
חברת Vonage (בעלת מרכז פיתוח בישראל) רכשה את חברת SimpleSignal כדי לספק שירותי תקשורת אחודה בענן לעסקים בכל העולם. מה צריך לעשות כדי ליהנות מהמהפכה?
 
ארגונים ועסקים רבים בישראל עדיין אינם מכירים את פתרונות תשתיות תקשורת מחשבים החדשות, שכבר נפרסות בכל רחבי העולם. המהפכה הזו היא מהפכה משלימה ומקבילה למהפכת הענן והווירטואליזציה, שעברו מערכות המחשבים וה-IT בעסקים ובארגונים. כיום, כמעט כל עסק חדש המוקם בישראל אינו מתקין יותר "חדר שרתים" אצלו בעסק. זה הפך ליקר ומיותר. ניתן לרכוש את משאבי המחשוב לכל יישום - בענן. גם עסקים ותיקים מתחילים להכיר את המהפכה הזו וכמות העסקים הוותיקים העוברת לשירותי ענן נמצאת בצמיחה מואצת בכל ענפי המשק.
 
אולם, תחום תקשורת המחשבים ופריסתה נשאר בישראל די מאחור, בעיקר מחוסר ידע ומאחר שספקי התקשורת לא מציעים לעסקים שירותים כאלה. הם מעדיפים להשאיר את המגזר העסקי בטכנולוגיות קנייניות וישנות, כי זה "מכונה להדפסת כסף" עבורם.
 
לכן, אין כל סיבה, שמנהלים ובעלי עסקים ימשיכו להיות "מחלבת כספים" בתחום התקשורת והטלפוניה העסקית.
 
חברתVonage  האמריקאית-ישראלית, ספקית שירותי תקשורת בענן עבור השוק הצרכני והעסקי, בכל הקשור להתקנים מחוברים, הודיעה על רכישתה של חברת SimpleSignal, ספקית אמריקאית לתקשורת מסוג UCaas (שירותי תקשורת אחודה בענן. ר"ת: Unified Communications as a Service) ופתרונות שת"פ לעסקים קטנים ובינוניים.
 
רכישת SimpleSignal מעמיקה את חדירתה של Vonage לתחום ה-UCaaS, עם פתרונות עשירים בתכונות, כאלה הנדרשים ע"י עסקים קטנים ובינוניים-גדולים, שמבינים, שהעובדים כמו גם הלקוחות, השותפים והספקים, הפכו לניידים ומחזיקים בידם סמארטפונים וטאבלטים.
 
הפתרון החדש כולל מגוון רחב של שירותים ניידים: שירותי קול, וידיאו ויישומים המספקים מענה לצרכים המתפתחים של עסקים קטנים ובינוניים.
 
עפ"י תפיסתה של Vonage, בקטגוריה של העסקים שזקוקים לפתרונות כאלה, נכללים עסקים עם 1 עד 1,000 עובדים. SimpleSignal משתמשת בפלטפורמת BroadWorks BroadSoft כדי לספק רכיב VoIP בפתרונות התקשורת המאוחדת. זוהי פלטפורמה מבוססת BroadSoft, שמצויה כבר בשימוש ע"י Vonage, וכתוצאה מכך, קלות האינטגרציה עבור לקוחותיה היא מהירה. ל-SimpleSignal יש בסיס חזק של 1,600 לקוחות ושותפים והיא מספקת פתרונות כוללים ברמת "ספק ברשת MPLS".
 
פתרונותיה של Vonage מנוהלים על גבי חיבור הפס הרחב הקיים של הלקוח. דרך Telesphere (חברת הבת לשירותי ענן), מציעה Vonage שירות עם ביצועים ברמת "ספק ברשת פרטית לאומית" של פס רחב - MPLS, שמתאימה במיוחד כדי לענות על הצרכים של עסקים קטנים כגדולים, עם מספר משרדים ושלוחות הדורשים הסכמים מאוד קפדניים ברמת השירות (SLA).
 
SimpleSignal היא אחת מהחברות הראשונות בעולם, שהרחיבה את שירותי טלפוניה PBX ווידאו על מכשירים ניידים דוגמת: iPads, מכשירי iPhone ומכשירים ניידים היכולים להתחבר עם כל ציוד שיחות ועידה בווידיאו. הפתרונות של SimpleSignal מחוברים באינטגרציות עם Microsoft Lync ,Google Apps ופתרונות SaaS אחרים. כך, שניתן לשלב כל פתרון קיים במערכת של Vonage.
 
האם ניתן ליהנות מהשירותים הללו בישראל?
בהחלט. כמובן שיש יתרונות ברורים לעסקים, שיש להם סניפים בעולם או עובדים ושותפים הנמצאים איתם בקשר מתמיד ברחבי העולם. היתרונות המרביים הם לעסקים, שיש להם שלוחות ברחבי ארה"ב בה יש ל-Vonage נוכחות חזקה.
 
השירותים של Vonage נרכשים ברשת האינטרנט ומנוהלים ברשת האינטרנט כי הם בענן. החיבורים יכולים להיות מסוג MPLS רגיל על כל רשת אינטרנט של ספק אינטרנט (ISP) או ברשת חלופית ל-MPLS המקובל, דוגמת זו, שמציעה אינטרנט בינת עם Aryaka. זו תשתית MPLS בלי קופסאות, בלי התקנות ובלי בעיות של ניהול ושדרוגים. זאת, באמצעות שירות מבוסס ענן בינלאומי של Aryaka.
 
המחירים של Vonage הם תחרותיים ביותר. ניתן לחבר לרשת הטלפוניה שלה כל מכשיר IP, בין אם הוא טלפוןIP  מכל סוג ובין אם אלו תוכנות IP הפועלות על כל מכשיר קצה ניידים. Vonage הייתה גם בין הראשונות בעולם ספקי התקשורת הטלפונית להציע פתרונות של WebRTC. לאחרונה, נכנסה AT&T לתחום ה-WebRTC כדי לנסות ולהוביל אותו במקום Vonage.
 
שורה תחתונה: מומלץ, שבעלי עסקים ובמיוחד אלה בעלי קשר תקשורתי וטלפוני עם סניפים בארה"ב, לבחון כניסה לעולם התקשורת החדש מבוסס ענן. אין צורך להיות בקי במונחים של הטכנולוגיות החדשות, כי מה שחשוב לבעלי העסקים הוא: ניתן להתחיל לחסוך הרבה כסף ולהתייעל, בפעולה פשוטה אחת של שדרוג טכנולוגי.

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, אפריל 2015.  
מחבר המדריך לחיסכון  בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים 

VoIP



 
 
Bookmark and Share