Telecom News - RayGo - שימוש באפליקציות בזמן נהיגה מבלי להסתכל על הסמארטפון

RayGo - שימוש באפליקציות בזמן נהיגה מבלי להסתכל על הסמארטפון

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> RayGo - שימוש באפליקציות בזמן נהיגה מבלי להסתכל על הסמארטפון
RayGo - שימוש באפליקציות בזמן נהיגה מבלי להסתכל על הסמארטפון
מאת: מערכת Telecom News, 13.4.15, 22:09RayGo

פרויקט-ריי, שעוסקת בטכנולוגיית סמארטפון לעיוורים, יוצאת בקמפיין גיוס המונים למוצר חדש בשם RayGo לתפעול הסמארטפון בעת נהיגה או רכיבה באופניים מבלי להסתכל עליו.

הסטארטאפ פרויקט-ריי נוסד ב-2011 במטרה להנגיש סמארוטפונים לאוכלוסיית האנשים כבדי הראייה והעיוורים. כיום מאפשרים מוצרי החברה לאלפים ברחבי העולם ליהנות מהמהפכה העולמית של הסמארטפון ולקחת חלק פעיל בעולם הדיגיטלי הסובב אותם.

בזכות טכנולוגיית "ללא מבט" החדשנית, שפיתחה חברת פרויקט-ריי, יוכלו נהגים, רוכבי אופניים ואחרים לתפעל את הסמארטפון שלהם, תוך כדי נהיגה, בקלות ובביטחה, מבלי להסתכל עליו.

כולנו מכירים את הבעיה ורובנו חוטאים בה: שימוש בסמארטפון ובאפליקציות, שדורשות מבט וקריאה, תוך כדי נהיגה. מחקרים אומדים את היקף התופעה בכ-50% מאוכלוסיית הנהגים, שמסכנים את עצמם ואת סביבתם ברשלנות מודעת.

RayGo הוא פתרון אידיאלי לשימוש בסמארטפון בזמן נהיגה:
  • מכשיר בעל 5 כפתורים, שמורכב על ההגה ומאפשר שליטה מלאה בסמארטפון. זאת, מבלי להוריד את הידיים מההגה ואת העיניים מהכביש.
  • אפליקציה ייעודית נלווית, שמפשטת את הממשק לאפליקציות נפוצות ומאפשרת אינטראקציה קולית אינטואיטיבית ופשוטה לשימוש.
RayGo פותר את תופעת היסח הדעת תוך כדי נהיגה ע"י טיפול בכל 3 המרכיבים של הבעיה – הסטת מבט, הורדת ידיים מההגה וחוסר תשומת לב לכביש. הוא:
  • מאפשר הפעלה מלאה של הסמארטפון מבלי להסתכל עליו, בעזרת טכנולוגיה ייחודית, שפותחה כדי להנגיש סמארטופונים לאנשים עיוורים.
  • מאפשר שליטה מלאה על המכשיר מבלי להוריד את הידיים מהגה בעזרת שלט הכולל 5 לחצנים בלבד, שמורכב על גלגל ההגה.
  • מאפשר לעבוד עם אפליקציות רגילות דרך ממשק ייעודי המותאם במיוחד לעבודה במצב נהיגה (DriveMode). עם DriveMode האפליקציות מקבלות מבנה תבניתי בסיסי, דומה ופשוט, שמאפשר לנהגים להשתמש בהן בקלות מרבית ובכך לשמור את מלוא תשומת הלב לכביש.
  • בנוסף, RayGo משתמש בחיישן מובנה כדי לזהות את תנועת ההגה ומהירות הרכב. כך, כאשר הנהג עסוק בפעילות המצריכה ריכוז גבוה כגון נהיגה מהירה או עקיפה, RayGo משהה את פעילותו עד לסיום הפעולה.RayGo
מיכאל וקולנקו, המייסד של פרויקט-ריי: "פתרנו 2 דברים מורכבים בעבודתנו עבור אנשים לקויי ראיה. הראשון והבולט במיוחד, הוא הממשק הייחודי "ללא מבט", שתמיד מעורר קריאות התפעלות מאנשים הנחשפים אליו לראשונה. השני והחשוב יותר, הוא היכולת לתרגם את המרחב הגרפי של המסך, אותו אנשים רואים ומבינים בשבריר שניה, למחווה קולי מהיר, פשוט ומהודק. אלמנטים אלה, \שמייחדים את הטכנולוגיות שלנו, איפשרו את פריצת הדרך ומקוריות הרעיון במוצר לנהגים".

מידע נוסף על הקמפיין, מצוי באתר הפרויקט באינדיגוגו. המוצר זמין לקנייה מוקדמת באתר אינדיגוגו במחיר מוזל של 55 דולרים ליחידה. http://igg.me/at/getraygo

פרטים נוספים:
Project-RAY website: http://www.project-ray.com

גיוס

 
Logo RayGo



 
 
Bookmark and Share