Telecom News - Visa אירופה (ישראל חלק מפעילותה) משיקה שרות טוקניזציה לתשלום מאובטח

Visa אירופה (ישראל חלק מפעילותה) משיקה שרות טוקניזציה לתשלום מאובטח

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> Visa אירופה (ישראל חלק מפעילותה) משיקה שרות טוקניזציה לתשלום מאובטח
Visa אירופה, שישראל מהווה חלק מפעילותה, משיקה שירות טוקניזציה לתשלום מאובטח
 מאת: מערכת Telecom News, 15.4.15, 17:31שירות טוקניזציה בסמארטפונים
 
השירות יתמוך בדור הבא של תשלומים מאובטחים, יגן על נתוני לקוחות כדי לאפשר ביצוע תשלומים מאובטח ונוח ויספק מענה לביקוש הגואה מצד לקוחות לביצוע תשלומים באמצעות הסמארטפונים ומחשוב לביש. שירות זה יהווה תחרות לשימוש במטבעות הקריפטוגרפיים כמו הביטקוין.
 
Visa אירופה הודיעה, שבכוונתה להשיק שירות תשלומים מבוסס טוקניזציה (אסימונים), המותאם לצורכי השוק האירופי. הטכנולוגיה תהווה את הבסיס לפתרונות החדשים של ביצוע תשלומים באמצעות מכשירים ניידים, שהוכחה כאחת השיטות הבטוחות ביותר להגנה על נתונים ולמניעת הונאות. השירות החדש יהיה זמין למוסדות פיננסיים החל מהשבוע הבא.

Visa אירופה פיתחה את השירות במטרה לספק מענה לביקוש הגואה מצד לקוחות לביצוע תשלומים באמצעות הסמארטפונים והתקני הטכנולוגיה הלבישה העדכניים שלהם. בשיתוף פעולה עם Visa אירופה, יוכלו מוסדות פיננסיים להגיב לסביבה משתנה זו ולספק ללקוחות שיטות נוחות ובטוחות יותר לביצוע תשלומים בצורה חסכונית.

שימוש בשירות הטוקניזציה מגן על פרטי הלקוחות בכך, שהוא מחליף את פרטי החשבונות המאוחסנים בכרטיס הפלסטיק בסדרת מספרים, שניתן להשתמש בה לאישור ביצוע תשלום, מבלי לחשוף את פרטי החשבון עצמו. כאשר לקוחות משתמשים במכשיר הנייד שלהם לביצוע תשלום ללא מגע בבית עסק, נשלח "טוקן" (אסימון) במקום פרטי החשבון שלהם.

השירות תומך במלחמה המתמשכת בהונאות, ומאפשר למוסדות פיננסיים לשלוט בסביבות העבודה, שבהן נעשה שימוש בטוקניזציה. לדוגמה, לא ניתן לבצע רכישה מקוונת באמצעות "טוקן", שהוגדר לביצוע תשלומים, ללא מגע בלבד. בנוסף, אם המכשיר הנייד אבד או נגנב, ניתן להשבית את ה"טוקן" בקלות ובמהירות. כך, שלא ניתן יהיה לעשות בו שימוש.
 
סנדרה אלזטה, מנהלת בכירה בחטיבת מוצרי הליבה של Visa אירופה: "זו תקופה מלהיבה להיות בה חלק מתעשיית התשלומים. אנו מאמינים, שכבר השנה, לקוחות בכל רחבי אירופה יעשו שימוש הולך וגובר בתשלומים באמצעות המכשיר הנייד. טוקניזציה היא אחת הטכנולוגיות החשובות ביותר שיוצרו בתחום התשלומים הדיגיטליים, ובאפשרותה לפתוח פרק חדש לחלוטין בסוגי המוצרים המפותחים. מסיבה זו, פיתחנו שירות גמיש ומדרגי, שמאפשר למנפיקים, בתי עסק ולסולקים לספק ללקוחות שיטות חדשניות לביצוע תשלומים והכל ברמת אבטחה גבוהה, שהם מצפים לה".
 
ישראל מהווה חלק מפעילות Visa אירופה.
לוגו ויזה



 
 
Bookmark and Share