Telecom News - מי ספק שירותי הענן הציבורי בעל הביצועים הטובים ביותר? לא מי שחשבתם

מי ספק שירותי הענן הציבורי בעל הביצועים הטובים ביותר? לא מי שחשבתם

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> מי ספק שירותי הענן הציבורי בעל הביצועים הטובים ביותר? לא מי שחשבתם
חברת הבדיקות המובילה בעולם לתחום שירותי התקשורת - Tolly ביצעה "מבחני ביצועים", שמבוססים על תסריט אופייני של ארגון, שמערכות ה-IT שלו נמצאות בענן, והשוותה בין הביצועים של הענן של: AWS (אמזון), מיקרוסופט אזור, Rackspace ו-NTT Com. 
מאת: מערכת Telecom News, 18.4.15, 19:50שירותי ענן

חברת המחקר והבדיקות המובילה בעולם לתחום הביצועים של רשתות תקשורת וציוד תקשורת - Tolly, ביצעה מבדקי השוואה מול שירותי ענן הנמצאים בארה"ב, ביפן, בסינגפור ובאירופה (בריטניה), להשוואה בין ביצועי הענן של 4 חברות מובילות בתחום שירותי הענן הציבוריים לעסקים ולארגונים בעולם: NTT Communication Enterprise Cloud, Microsoft Azure ו-AWS (ר"ת: Amazon Web Services).

המימון של הבדיקות היה של NTT. אולם, זה לא מצביע (לטענתה) על הטיה של מהנדסים בודקים מ-Tolly. משום מה, לא נבדקו שירותי הענן של גוגל ושל ספקים נוספים מובילים דוגמת DigitalOcean. אולם, התוצאות המסכמות הן הדבר היותר מעניין כאן.

בכל המבדקים, בכל המדינות ובכל התסריטים, שנבנו לצרכי הבדיקות, התוצאות היו חד משמעיות: השירות של NTT (חברת הבזק היפנית), נמצאים הרחק לפני כל המתחרים. הביצועים היו בסדרי גודל עצומים לטובת NTT, עד כדי כך, שנמדדו פי 7 עד פי 25 (ובמבחנים מסויימים עד פי 32) ביצועים טובים יותר בענן של NTT מול שירותי הענן של 3 מתחרותיה. כ"כ, Tolly השוותה את העלות של שירותי הענן בין החברות והתועלת העסקית הקיימת לארגון מכל שירות ענן. גם כאן התוצאות היו חד משמעיות לטובת NTT. 

המהנדסים של Tolly הכינו מערכות בדיקה מגוונות במעבדות שלהם והשתמשו בכל מערכת בדיקה ב-3 מבחני ביצועים מרכזיים: FIOBench, RamSpeed ו-UnixBench לצורך מדידת הביצועים, בכל אחד מהתסריטים האופייניים לסביבת שירותי IT ארגוני, שהם בנו. התוצאות מוצגות באתר של Tolly והם מעוררי מחשבה. זאת, לכל מי שמעביר (או כבר העביר) את שירותי ה-IT שלו לענן מחוץ לישראל. שכן, ל-NTT אין נוכחות פיזית של ענן בישראל. אגב, גם אין בישראל נוכחות פיזית של ענן לאמזון ול-Rackspace. 

יצויין שבמקביל, חברת המחקר הבינלאומית הגדולה בעולם - גרטנר פרסמה (כאן) את "ריבוע הקסם" שלה לתחום שירותי הענן ל-2015, וגם אצל גרטנר, מניתוח במתודולוגיות שונות לגמרי מזה של מעבדות Tolly, נקבע, ש-NTT היא בין הספקית המובילות בעולם, בתחום שירותי הענן של ספקיות התקשורת העולמיות הגדולות. 
NTT LOGO



 
 
Bookmark and Share