Telecom News - עוד בדיחה: הודעה לציבור על איסור אפלייה בין מנויים

עוד בדיחה: הודעה לציבור על איסור אפלייה בין מנויים

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עוד בדיחה: הודעה לציבור על איסור אפלייה בין מנויים
ראשי משרד התקשורת ממשיכים בקו של "חסינות מהחוק" לחברות תקשורת מסוימות. במקום לטפל בהתאם לחוק בתלונות צרכנים על הפרות החוק ותנאי הרישיון כנגד החברות הללו, מצא המשרד פטנט נוסף איך לא לטפל בתלונות: להוציא הודעה לציבור...
מאת: אבי וייס, 30.4.15, 17:50אבי ברגר

מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר) (בתמונה משמאל) כנראה בטוח, שהציבור מטומטם ולא זוכר דבר ולכן הוציא היום הודעה לציבור (כאן) על "איסור אפלייה בין מנויים" של חברות התקשורת בכל קשור למבצעים.

העיתונות, כדרכה, העתיקה את השטות הזאת בלי לשאול שאלות (כנראה שהמנכ"ל צודק...). 

הודעות כאלו של "איסור אפלייה" יצאו מתחת ידי משרד התקשורת כמה פעמים ב-5 השנים האחרונות, ופעם אחרונה מפי המנכ"ל אבי ברגר בכבודו ובעצמו ותחת שמו המלא ותמונתו (כאן), בינואר 2014. אז כעת, בסוף אפריל 2015, ממחזרים את אותן הודעות בדיוק (כי העיתונאים והציבור מטומטמים, ולא זוכרים דבר, בדיוק כמו שאבי ברגר חושב).

למה משרד התקשורת ממחזר את העניין הספציפי הזה שוב ושוב? פשוט מאוד: כך הוא מתחמק מאכיפת הפרות החוק והרישיונות, כי תלונות הציבור בנושא נוגעות בעיקר לחברת תקשורת אחת בלבד,  שהיא "חסינה מהחוק אצל משרד התקשורת". מי זאת? התשובה נמצאת במאמר כאן.

פשוט, יש אפלייה חריפה באכיפה במשרד התקשורת עצמו. נקודה. זה המקור היחיד להודעה המבדחת, שהוציא המשרד לציבור היום. במקום לטפל בתלונות, מוציאים "הודעה לציבור" וכך מטאטאים את הבעיה מתחת לשטיח... עם ישראל חי. 

אגב, מי שקורא את ההודעה ברצינות מבין שההודעה הזו היא בדיחה אחת גדולה. מהידיעה עולה שמותר להפלות בין לקוחות. למשל: ניתן לקבוע להם דמי מעבר בין מסלולים. בכל מקרה, לקוח קיים אינו יכול לדרוש תנאים של לקוח חדש, אלא רק לאחר שהוא נטש את החברה ואין בינו לבין החברה הננטשת שום הסכם ושום קשר.  

עדכון 23:50: אחד מקוראינו פנה למשרד התקשורת בעקבות פרסום "ההודעה לציבור" הנ"ל והציע למשרד התקשורת כך:
"מן הראוי לשפר את הודעת המשרד במטרה לאפשר תחרות אמיתית בתחום התקשורת בנושאים הבאים:
    1. המשרד יפרסם באתר אינטרנט של המשרד את כל התוכניות של כל החברות ...
    2. המשרד יפרסם באתר האינטרנט של המשרד את כל תנאי המעבר של כל החברות ...
    3. המשרד יפרסם באתר האינטרנט של המשרד את כל התלונות שהתקבלו, בגין אפליה במעבר בין החברות בתנאי לקוח חדש."

כלומר: נדרשת שקיפות של פעילות המשרד, כלפי הציבור. למותר לציין, שתשובה טרם נתקבלה. אם תתקבל, נעדכן (לא לדאוג, לא תתקבל תשובה. מה פתאום שקיפות בעבודת משרד התקשורת?)...

 
הצילו!



 
 
Bookmark and Share