Telecom News - בזק בינלאומי השלימה בניית מתקן Data Center תת קרקעי

בזק בינלאומי השלימה בניית מתקן Data Center תת קרקעי

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> בזק בינלאומי השלימה בניית מתקן Data Center תת קרקעי
בזק בינלאומי השלימה בניית מתקן Data Center תת קרקעי
מאת: מערכת Telecom News, 3.5.15, 16:01מוטי אלמליח
 
עם המתקן החדש, שמחובר ישירות לנקודת הנחיתה של הכבל התת ימי של החברה, בזק בינלאומי חולשת על למעלה מ-4,000 מ"ר של חוות שרתים בישראל. היקף ההשקעה מוערך בכ-40 מיליון ₪.
 
בזק בינלאומי ממשיכה להתרחב בתחום ה-Data Center בישראל. בימים אלה השלימה החברה את בניית חוות השרתים התת קרקעית המספקת שירותי הוסטינג, DR וענן לחברות הייטק, משרדי ממשלה, ארגונים פיננסיים וביטחוניים ועסקים קטנים עד גדולים.
 
המתקן שלה חולש על כ-2500 מ"ר ומהווה חלק מרשת חוות השרתים בישראל ובעולם, שכוללת 3 מתקני Data Center בישראל ו-7 אתרים נוספים ברחבי העולם, שמקושרים באמצעות רשת תקשורת בינלאומית מתקדמת המבוססת על הכבל התת ימי, שמפעילה החברה. כבר היום נחשבות חוות השרתים של בזק בינלאומי ל-Data Center הגדול בארץ ועם ההשקעה הנוכחית, הדומיננטיות של החברה בעולם זה רק מתחזקת.
 
מתקני בזק בינלאומי הם היחידים בעלי תשתית רשת מגובה ושרידה, שמחוברת לשדרת האינטרנט העולמית באמצעות הכבל התת ימי, ששייך לחברה, ומגיע פיזית עד לנקודת הנחיתה בחוות השרתים . בנוסף, מספקת החברה פתרונות גלובליים עם יכולות התממשקות למתקניה הפרוסים במספר יבשות, תוך שימוש בתשתית הכבל התת ימי ,למתן ביצועי רשת מובטחים עם שיהוי נמוך ביותר.
 
השלמת  בנייתו של המתקן התת קרקעי מתווספת לשירות, שהושק לא מכבר למגזר העסק - הענן הציבורי virtual Nest המאפשר רכישה, הקמה וניהול שרתים וירטואליים באופן אוטומטי. בזק בינלאומי היחידה בישראל המספקת פתרון למגזר העסקי בישראל מול חברות בינלאומיות בחו"ל כמו אמזון ומיקרוסופט.
 
בין השירותים אותם מספקת בזק בינלאומי ללקוחות המתארחים בחוות השרתים - אירוח שרתים וציוד תקשורת, מתחמי אירוח פרטיים (ארונות ייעודיים), פתרונות התאוששות מאסון - DRP, חדרי המשכיות עסקית BCP, פתרונות ענן פרטי, תשתית מחשוב הענן הציבורי של בזק בינלאומי, פתרונות גיבוי ורפליקציה-DR as a service, שירותי שידורי וידאו ו- CDN, אירוח אתרי WEB, פתרונות מנוהלים, שירותי לפי דרישה / צריכה – hosted exchange, גיבוי מרחוק ומרכזיות וירטואליות, .virtual desktop
 
מוטי אלמליח, (בתמונה), מנכ"ל בזק בינלאומי: "בזק בינלאומי מפעילה רשת של חוות שרתים בארץ ובחו"ל עם מגוון שירותים עצמיים ומשולבים העומדים לרשות הלקוחות. עם ההתחזקות שלנו בעולם ה-Data Center והצורך הגובר של לקוחות לפתרונות בעולמות ה- DRPוהענן, החלטנו להרחיב את המתקנים הקיימים שלנו בארץ ולתת מענה ללקוחות העסקיים, שמבקשים לא רק אחסון ו-DR , כי אם פתרונות תקשורת מנוהלים ושירותי ענן מקיפים".
שרת



 
 
Bookmark and Share