Telecom News - בזק יוצאת במתקפה נגדית "לשוק הסיטונאי" בחבילת "הכל כלול"

בזק יוצאת במתקפה נגדית "לשוק הסיטונאי" בחבילת "הכל כלול"

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק יוצאת במתקפה נגדית "לשוק הסיטונאי" בחבילת "הכל כלול"
במקביל לתרגילים האחרים של בזק, היא יוצאת היום בקמפיין ,שכבר פרוס במודעות ענק ברחבי הארץ, במבצע תחת הכותרת "מתקדמים לחבילות אינטרנט הכל כלול". דהיינו: החבילות כוללות טלפוניה+תשתית+ גלישה במחיר אחד בחשבונית אחת של בזק
מאת: אבי וייס, 6.5.15, 21:05

ראשונים לדווח: היום בערב נסעתי בנתיבי איילון ולפתע צצה מולי מודעה ענקית של בזק בצידי נתיבי איילון, עם מסר מעניין, עם מספר טלפון להתקשרות. מייד התקשרתי וקיבלתי את הנתונים המפתיעים הבאים:

המחירים לחיבור של 100 מגה (זה החיבור שיש לי כיום), לתשתית + אינטרנט גלישה (בזק בינלאומי) ב-89 ₪ לחודש, כולל הנתב האלחוטי החדש של בזק בחינם לשנתיים + כל כל שירותי בזק החינמיים הנלווים לכך ללא הגבלת זמן, או 114 ₪ לחודש כולל גם טלפוניה ("קו קל"). בהחלט הצעה מעניינת וזולה, ללקוח חדש (לקוח קיים אמור לקבל הצעה ממש דומה). 

באתר של בזק (בתמונה למטה) עלתה רק הכותרת בלי המחירים, עם לינק להתקשרות - כאן

תהליך זה מדהים כל פעם מחדש. זה סיום די מפתיע ליום, שבתחילתו ממש מוקדם בבוקר, חשפתי כאן את הבעיות הקיימות בקבוצת בזק (כולל בפלאפון). אחרי כ- 3 שעות בזק הוציאה הודעה לציבור (כאן) בעניין "השוק הסיטונאי" והכניסה "עז" נוספת לכאוס של "השוק הסיטונאי" שנותח כאן למטה, ואחר הצהריים בזק יצאה במבצע משולב של "הכל כלול" שמשמעו: אין צורך בכלל לעזוב את בזק לספקי ISP הנמצאים "בשוק הסיטונאי".

עדכון 7.5.15, 14:28: קבלתי בדקה זו שיחה ממוקד בזק למס' הסלולר שלי, שהשארתי אתמול במוקד כדי להתחבר להצעה של ה-114 ש"ח (כולל טלפוניה). להפתעתי קבלתי הנחה נוספת ל-109 ש"ח לחודש הראשון כולל התקנה ונתב ולאחר מכן 110 ש"ח בחיבור לאינטרנט למשך שנה. (הערה: יש כאן באנדל, שפרטנר טוענת, שהוא בלתי חוקי כי יש הגבלה והיא לא שותפה בו). יופי של מבצע ללקוח חדש.

הערה: נציג המכירות לא ידע  מי אני והתייחס אלי כאל כל לקוח המעוניין לעבור לבזק.
תחרות
מבצע בזק



 
 
Bookmark and Share