Telecom News - במש' התקשורת נמצא האשם בשערוריית יבוא הציוד: השעיר לעזאזל הוא הש"ג.

במש' התקשורת נמצא האשם בשערוריית יבוא הציוד: השעיר לעזאזל הוא הש"ג.

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> במש' התקשורת נמצא האשם בשערוריית יבוא הציוד: השעיר לעזאזל הוא הש"ג.
בלעדי: במקום להתפטר עקב חשיפת שערוריית ייבוא הציוד האלחוטי והסלולרי, החליט מנכ"ל משרד התקשורת לבצע שימוע לפני פיטורים לש"ג (השם שמור במערכת). החלטה, שמעוררת זעם בקרב עובדי משרד התקשורת: איך מצאו "שעיר לעזאזל". 
מאת: אבי וייס, 16.5.15, 19:50אבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת

הש"ג (השם שמור במערכת) הוא\היא עובד\ת ותיק\ה ומסור\ה במשרד התקשורת. למעשה מדובר בעובד\ת מצטיין\ת, חרוץ\ה ומקצועי\ת, שממלא\ת תפקידו\ה בנאמנות במשך שנים.

כל זה נגמר באמצע השבוע החולף, כשאבי ברגר (המנכ"ל, בתמונה), תמי לשם (סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש) ונתי שוברט (סמנכ"ל בכיר ניהול ספקטרום ורישוי תדרים), קראו לעובד\ת לשימוע לפני פיטורים, בגלל תלונה של אחד היבואנים, תלונה על טיפול לא נאות, תלונה שהוגשה כנגד המח"ט (השם שמור במערכת) והש"ג. אולם, רק הש"ג הוזמן\ה לשימוע.

לכן, פניתי בדחיפות למשרד התקשורת בשאלה:
"הכיצד מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר) ביחד עם תמי לשם (סמנכ"לי בכירה למנהל ומשאבי אנוש), ביחד עם סמנכ"ל בכיר לספקטרום (נתי שוברט) מצאו את "האשם" בכאוס של הטיפול בייבוא ציוד תקשורת אלחוטי וסלולרי בישראל: הש"ג?
כיצד בוצע שימוע לפני פיטורים לש"ג, כאשר התלונה (אחת מיני רבות), שהוגשה למשרד, הייתה כנגדו\ה וכנגד המח"ט, אך רק הוא\היא משלם\ת את המחיר, במקום המנכ"ל?"

תגובה לא קיבלתי, די ברור למה.

כך, במקום שהמנכ"ל אבי ברגר ייקח אחריות על החשיפה המזעזעת שלי כאן, אודות הכאוס המתמשך בתחום אישורי ייבוא לציוד אלחוט וסלולר לישראל,  ויתפטר, אחרי שהוא "עבד על כולם" (כולל על גלובס), או לחילופין יפטר את הסמנכ"ל הבכיר האחראינתי שוברט, סמנכ"ל ספקטרום אישית על התחום (נתי שוברט, בתמונה משמאל), הוא מצא את "השעיר לעזאזל": הש"ג. 

זאת, כדי לנסות ולהראות לציבור וליבואנים, שהוא כביכול מטפל בבעיה החמורה, שנחשפה בעיתונות. די ברור, שככה לא מטפלים בבעיה הזו והיא בכלל לא נפתרה, שהרי הבעיה לא טמונה בש"ג. 

לא פלא, שההחלטה הזו עוררה תסיסה חמורה בקרב עובדי ומנהלי המשרד, שרואים את ההתנהגות החוזרת ונשנית הזו של אבי ברגר, כשבכל פעם, שיש בעיה חמורה במשרד התקשורת, שהוא אישית אחראי לה, תמיד האשם הוא איזה ש"ג, בד"כ עובד מן השורה הכי זוטר במערכת וכמעט תמיד עובד המסור לעבודתו, שזעמו של אבי ברגר מוטח עליו במלא העוצמה. גם כאן, מדובר במציאת קרבן, שמטילים עליו את כל המחדלים של אגף הספקטרום.

פשוט מביש ומקומם. תקוותי, שהשר הנכנס, אופיר אקוניס, יעצור את התהליך הבלתי חוקי הזה, ובמקום לפטר את הש"ג, יפטר את מי שראוי לכך: אבי ברגראי אפשר לתת לאבי ברגר להמשיך ולהתחמק מהאחריות האישית לכישלון המדהים הזה. יש לפטר אותו לאלתר ויפה שעה אחת קודם
ביזיון במשרד התקשורת



 
 
Bookmark and Share