Telecom News - מימון שמילה מנכ"ל זמני במש' התקשורת: בתקווה למינימום זמן בתפקיד

מימון שמילה מנכ"ל זמני במש' התקשורת: בתקווה למינימום זמן בתפקיד

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מימון שמילה מנכ"ל זמני במש' התקשורת: בתקווה למינימום זמן בתפקיד
ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו מינה את מימון שמילה למנהל כללי זמני של משרד התקשורת. בסיבוב הקודם כאשר הוא היה ממלא מקום מנכ"ל, היה צורך להקים מחסומים ביציאה מהעיר מודיעין כדי למנוע מינויים של חבריו ושכניו. שמילה יקבל גיבוי מאתר זה אם הפעם ילך בדרך הנכונה ויפעל לטובת הציבור.
מאת: אבי וייס, 20.5.15, 18:02שמילה מימון

ראש הממשלה בנימין נתניהו, החליט לאחר התייעצות עם נציב שרות המדינה, למנות את סא"ל (במיל') מימון (מוני) שמילה, (בתמונה), למנהל כללי זמני של משרד התקשורת, עד להחלטת ראש הממשלה לגבי זהות המנכ"ל הקבוע במשרד.

המהלך הזה היה נחוץ ודחוף, היות ואבי ברגר לא עזב את משרדו אחרי שפוטר והמשיך לשלוח הוראות והנחיות לכל עבר (לרבות לבזק), כאילו הוא עדיין בתפקיד, תוך המשך הטעיית הציבור ושוק התקשורת. 
 
שמילה מכהן מזה ארבע וחצי שנים כסמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה במשרד התקשורת ואחראי, בין היתר, על פיקוח ואכיפה בשוק הטלקום (חברות הסלולר, בזק, הוט וספקי אינטרנט). בעבר שימש שמילה כמנכ"ל בפועל בתקופה, שקדמה למינויו של אבי ברגר למנכ"ל.
 
ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו איחל למר שמילה הצלחה בתפקידו והדגיש את החשיבות, שהוא מייחס למשרד בקידום הרפורמות למען אזרחי ישראל.
 
לטובת משד התקשורת נקווה, שהקדנציה של שמילה מימון כמנכ"ל זמני תהיה כמה שיותר קצרה. שכן, בפעם הקודמת ב-2013 הוא הצטיין בכמה פעילויות והחלטות מאוד מעניינות:

א. מנוי של מקורבים ושכנים ממדיעין לתפקידים (גם כיועצים) במשרד התקשורת, מה שנמשך גם בימיו הראשונים של אבי ברגר לאחר שמונה למנכ"ל. 

ב. התנפלות על סמנכ"ל בכיר לספקטרום נתי שוברט וניסיון לפרק לו את היחידה ולקחת ממנו את אנשיו, סמכויותיו ותקציביו

ג. המצאת השיטה של "פיקוח ללא פיקוח" כולל גריסה ותיוק סיטוני של תלונות אזרחים - ללא כל טיפול. 

ד. המצאת טפסים ודיווחי סרק, שחברות התקשורת צריכות לדווח לו כל יום, כל שעות היום. 

נקווה, ששמילה מימון למד את הלקח מהסבב הקודם כממלא מקום בתפקיד המנכ"ל ומהפיטורים המהירים של אבי ברגר, וייתן הפעם דוגמה אישית ולא ייקח, בתקופת הזמן שהוא מ"מ מנכ"ל, נהג אישי חדש וצמוד עוזר אישי חדש וצמוד, ולא כל סממן שררה אחר הכרוך בתפקיד החשוב (אך הזמני) הזה. 

תקוותנו, שיעבור מינימום זמן עד המינוי של מנכ"ל קבע, וימונה לתפקיד אדם ראוי, הגון, מקצועי ונמרץ. עד אז, נאחל למימון שמילה הצלחה במילוי תפקידו, נקווה שייעשה הכל כחוק, בהגינות ובמסירות למען כלל תושבי מדינת ישראל, וינסה "להוריד את הלהבות", שאבי ברגר יצר בינו לבין שוק התקשורת בישראל, תוך הטעיה רבתית של הציבור ויצירת "אווירת תככים" בתוך המשרד עצמו. אתר זה ייתן גיבוי מלא ותמיכה לשמילה מימון אם ילך בדרך הנכונה ויפעל לטובת כלל הציבור.

עדכון 21.5.15: בעקבות פיטוריו של אבי ברגר, ומינויו של מימון שמילה כמנכ"ל זמני, הודיע היום עו"ד ניר אוגולניק, היועץ המקצועי של שר התקשורת, על כוונתו לסיים את תפקידו. אוגולניק הגיע ממשרד עורכי הדין 'פישר בכר חן' ושימש כיועץ המקצועי של שר התקשורת בתקופת השרים גלעד ארדן ובנימין נתניהו.
 
סמל משד התקשורת



 
 
Bookmark and Share