Telecom News - מיזם באבטחת מידע זכה בתחרות בביה"ס ללימודי המחשב במכללה למינהל

מיזם באבטחת מידע זכה בתחרות בביה"ס ללימודי המחשב במכללה למינהל

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> מיזם באבטחת מידע זכה בתחרות בביה"ס ללימודי המחשב במכללה למינהל
מיזם באבטחת מידע זכה בתחרות בביה"ס ללימודי המחשב במכללה למינהל
מאת: מערכת Telecom News, 18.6.15, 21:25אבטחת מידע
 
Plus Ventures העניקה 50,000 ש"ח למיזם Katonda Scanner במסגרת תוכנית יזמות שלה ושל וביה"ס למדעי המחשב, ע"ס החלטת פאנל שופטים לו הוצגו מעל ל-100 פרויקטים.
  
יוסי מולדבסקי, יו"ר חברת ההשקעות Plus Ventures, אחת מחברות ההשקעה בסטארטאפים הפעילות בישראל, שמתמחה בהשקעות בסטארטאפים בשלבים מוקדמים בתחומי התוכנה, מובייל, ניו-מדיה, ביג-דאטה ו-IoT, העניק 50,000 ₪ למיזם Katonda Scanner, שפיתחו סטודנטים למדעי המחשב מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

יוסי מולדבסקי העניק את הסכום בתום פאנל שיפוט בו הציגו סטודנטים מהתכנית המשותפת לביה"ס למדעי המחשב ול- Plus Ventures את הפרויקטים שלהם, במסגרת יום הפרויקטים של ביה"ס למדעי המחשב של המכללה למינהל, שבו הוצגו למעלה מ-100 פרויקטים של סטודנטים.
 
המיזם הנבחר Katonda Scanner, הוא מערכת הבודקת את מעטפת אבטחת מידע ברשת הארגונית לגילוי פרצות אבטחה ברשתות מידע בעזרת מספר סורקי רשת חכמים המוצבים בנקודות אסטרטגיות במיקומים שונים. המיזם פותח ע"י הסטודנטים אריאל פרץ, שגיא יוספיה, דניאל מנור ותמיר סוכר, שלוו ע"י מנחה הפרויקט, נתנאל גלרנטר, מטעם ביה"ס למדעי המחשב במכללה למינהל.
 
המענק ניתן במסגרת תוכנית יזמות משותפת לביה"ס למדעי המחשב ול- ,Plus Ventures  שנחנכה בתחילת שנת הלימודים הנוכחית (אוקטובר 2014), ביוזמת  ד"ר יהודה אלמליח, דיקאן ביה"ס למדעי המחשב, ומר ערן שוסט, שריכז את הפרויקט.
 
במסגרת התכנית העניקה  Plus Venturesבתחילת שנת הלימודים 10,000 ₪ למיזמים נבחרים של סטודנטים מביה"ס, וליוותה את הפרויקטים הנבחרים באמצעות תוכנית מנטורינג. שיתוף הפעולה כלל גם ביקורים של הסטודנטים בחברה ומפגשים של הסטודנטים הנבחרים עם הצוות שלה.  במפגשים לאורך השנה שיתף רועי אורון, מנהל ההשקעות ב- Plus Ventures, את הסטודנטים בפעילויות ומדיניות החברה והשקעותיה במיזמים, הציע להם עצות של "עשה ואל תעשה" כיזם, הרחיב אודות שלבי התמיכה של הקרן וליווה את הפרויקטים לקראת יציאתם לגיוס הון.
 
יוסי מולדבסקי: "המיזמים, שהוצגו לנו, הם מיזמים איכותיים, שיוכלו, בעזרת התכנית והליווי שלנו, להפוך לחברות בנות קיימא. במוסדות האקדמיים בישראל מצויים יזמים מבריקים ואנו ב- Plus שמחים לסייע להם להפוך חלום למציאות".
 
ד"ר יהודה אלמליח: "המכללה למינהל ממשיכה להעמיק את הקשר, שהיא מקיימת עם התעשייה, כדי לחשוף את הסטודנטים לחברות מובילות במשק ולהכין אותם לשוק התעסוקה. הסטודנטים, שהשתתפו בתוכנית, זכו להשקעה נדיבה, שאפשרה להם לפתח את המיזם עליו הם עובדים ואולי אף לפרוץ לשוק עם סטארטאפ חדשני". 
 
אבטחת מידע



 
 
Bookmark and Share