Telecom News - הסטארטאפ CTwiz מאפשר לרוכשים לאתר דירות בצורה אופטימלית

הסטארטאפ CTwiz מאפשר לרוכשים לאתר דירות בצורה אופטימלית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ CTwiz מאפשר לרוכשים לאתר דירות בצורה אופטימלית
הסטארטאפ CTwiz מאפשר לרוכשים לאתר דירות בצורה אופטימלית
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.15, 11:15Logo CTwiz 

CTwiz פיתח אלגוריתם מיוחד, שמאפשר לחזות את מחיר הנכס, השכירות הצפויה והתשואה עליו כדי להבהיר לקונה הפוטנציאלי האם העסקה המוצעת היא עסקה טובה או לא.
  
הסטארטאפ הישראלי CTwiz  מאפשר לרוכשים למצוא נכסי נדל"ן המוצאים במחירים נמוכים יחסית למחיר השוק. ב-CTwiz יצרו אלגוריתם ייחודי, שמאפשר להבין את מחיר הנכס הריאלי ואת השכירות הצפויה עליו. זאת, ע"י שקלול של עסקאות עבר, מיקום, מחיר למטר ועוד. הרוכשים מזינים אל האתר את ההון העצמי ואת יכולת ההחזר החודשי שלהם, והאתר מחשב עבורם מהו התקציב האופטימלי עבורם לרכישת דירה ומחפש להם דירות בסדרי הגודל הללו.
 
התוצאה: קונה הדירה יכול להסיק מה תהיה התשואה על הנכס, כמה כסף הוא יצטרך להוציא עליו ובעיקר הוא מקבל תמונה המבהירה את השאלה החשובה ביותר בנדל"ן: בהתחשב בכל הפרמטרים, האם מדובר בעסקה טובה או לא?
 
עוד מציג האתר את סביבת הדירה, בכל הקשור לתחבורה, חינוך, פארקים, תרבות וחיי לילה. בנוסף, האתר מאפשר להבין עם מי עושים את העסקה ומאפשר מתן חוות דעת על מתווכים.
 
תום שקד, מייסד CTwiz: "אין היום אף אתר בעולם שמסוגל להציג נכסים ולהבהיר ללקוח האם העסקה הנדלני"ת היא עסקה טובה, במיוחד כאשר משקללים את כל הפרמטרים של הנכס: מיקום, גודל, מחיר ועוד. אנו מאפשרים לקונים לקבל תמונה אובייקטיבית, ראשונה מסוגה, על הנכס, ולא כזו המושפעת מיכולת השכנוע של מי שמציג את הדירה למכירה.

הייחוד של CTwiz הוא ביכולת לנתח את השוק ולאפשר לקונה הרגיל להשתמש בכלים המתקדמים ביותר בהם משתמשים כיום בעולם ניתוח הנכסים ולהבין את הדברים החשובים ביותר בקנייה - מה מחיר הדירה הסופי, מה עלות השכירות הצפויה, מה תהיה התשואה על ההשקעה ובעיקר, האם העסקה המוצעת היא עסקה טובה או לא".
 
מחירי הדירות מוצגים במטבעות שונים, והאתר עצמו מוצג גם באנגלית, לטובת משקיעים מחו"ל. כיום מוצגים בעיקר נכסים בגוש דן, אבל הכוונה היא להתרחב בהמשך לשאר האזורים ואף לחו”ל.

CTwiz זמין כאן
 
מגדל



 
 
Bookmark and Share