Telecom News - סטארטאפ מישראל: מהסמארטפון למדפסת 3D ולספל הקפה: הודעות על חלב

סטארטאפ מישראל: מהסמארטפון למדפסת 3D ולספל הקפה: הודעות על חלב

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ מישראל: מהסמארטפון למדפסת 3D ולספל הקפה: הודעות על חלב
סטארטאפ מישראל: מהסמארטפון למדפסת3D  ולספל הקפה: הודעות על גבי חלב מוקצף
מאת: מערכת Telecom News 24.6.15, 16:42הדפסה על קפה
 
Steam CC חשפה את Ripples - פלטפורמת תקשורת חדשנית ההופכת קפוצ'ינו למסר חוויתי. חומרה ותוכנה משתלבות ליצירת הודעות אישיות ותמונות על חלב מוקצף. היא הכריזה על הסכם עם לופטהנזה, שתשלב את אמנות הקפה החדשה בטרקליני הנוסעים שלה. 
 
Steam CC הישראלית, הציגה היום לראשונה את Ripples, סטארטאפ IoT חדשני המשנה את חוויית צריכת קפה באמצעות "הדפסים על קצף" (הנקראים Ripple). ה-Ripple Maker,  שמשלב חומרה ותוכנה, מספק פלטפורמת תקשורת חדשה ליצירת מסרים ותמונות ברזולוציה גבוהה על גבי חלב מוקצף, קפוצ'ינו או כל משקה מוקצף אחר. צפייה ב- Ripple Maker בפעולה - כאן ובתחתית הכתבה.

במקביל הודיעה החברה, שחברת לופטהנזה תהיה החברה הבינלאומית הראשונה, שתאמץ את הטכנולוגיה של Ripples ותביא את המדיום החדש ללקוחותיה. ה- Ripple Maker ישולב בטרקליני המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים של לופטהנזה במהלך השנה.

ה-Ripple Maker הוא שילוב טכניקת הדפסת3D  וטכנולוגיות הזרקת דיו, עם תמצית קפה טבעית- Ripple Pod, שמעוגנים בפטנטים. כל בית עסק, שמגיש קפה מדוכנים, דרך בתי קפה ומסעדות, בתי מלון, שירותי הסעדה ואירועים, וכן מותגים ומשווקים, יוכל להשתמש ב-Ripple ליצירת, נאמנות וחיבור רגשי עם הלקוחות.

כיון שה-Ripple Maker הוא מכשיר מקושר, ההזדמנויות ליצירת תוכן הן אינסופיות: הודעות וציטוטים מעוררי השראה, מידע על אירועים קרובים, ברכות אישיות ותכנים מרשתות חברתיות. כל משתמש ב-Ripples ברחבי העולם יכול להעביר תוכן לפלטפורמה, עורכי ה-Ripples יבדקו את התוכן, ויוסיפו אותו לפלטפורמה, אם יימצא מתאים.

מגישי הקפה יוכלו לבחור Ripples מקטלוג מקיף של תמונות והודעות או לבקש מלקוחותיהם לשלוח אל ה-Ripple Maker תמונה, או הודעה אישית, באמצעות אפליקציית Ripple. התמונה תודפס על הקפה בתוך פחות מ-10 שניות בעזרת תמצית קפה טבעית.

תכניות השירות מספקות Ripple Pods, שירות תפעול ואחריות וגישה לפלטפורמת התוכן והנושאים של Ripples. אפליקציית Ripples היא חינמית לצרכנים ללא עלות מנוי חודשי או רכישות בתוך האפליקציה.
 
הרכיבים העיקריים של חוויית ה-Ripple Maker כוללים:
  • מכשיר עם יכולות WiFi המתאים להצבה על הדלפק, במימדים של 21ס״מ X 27ס״מ.
  • יצירת תמונות באיכות גבוהה או הודעות על גבי משקאות עם חלב מוקצף בעזרת מחסניות תמצית פולי קפה.
  • תמונות ה-Ripple אינן מוסיפות צבעים מלאכותיים והן מפיקות גוונים בקפה ולא צבע אחיד.
  • מתאים אוטומטית למגוון רחב של כוסות קפה, עד גובה 18ס״מ ועד רוחב 11ס״מ, ומייצר Ripples המתאימים לקוטר של הספל הנבחר.
  • ה- Ripples מיוצרים תוך 10 שניות.
  • בספריית התוכן של Ripples יש מאות תמונות ומסרים לבחירה. תמונות חדשות מועלות באופן שוטף ובזמן אמת לענן.
  • אוהבי הקפה יכולים להשתמש באפליקציה כדי לעיין בספריית התוכן של Ripples או לשלוח את התמונות, העיצובים או ההודעות שלהם למכשיר ה-Ripple המקומי להדפסה.
  • ספריית התוכן של Ripples היא פלטפורמה פתוחה שכל אומן Ripple יכול לשלוח אליה את עיצובים שיועלו אם ימצאו מתאימים.
  • מחיר המכשיר 999  דולרים והוא מלווה בתוכניות שירות גמישות בעלות של החל מ- 75 דולרים בחודש והמשלוח שלו יחל בספטמבר 2015.
 
ה- Ripple Maker אינו דורש הכשרה מוקדמת, הוא קטן ונוח ומוסיף רק מספר שניות לתהליך מזיגת הקפה. התצוגה האינטואיטיבית שלו מפשטת את העיון בתוכן ה- Ripples הקיים, שמסודר לפי נושאים (ברכות, ציטוטים שנונים, הומור קפה וכו') או להדפיס הודעה, שנשלחה ע"י משתמשי אפליקציית Ripples.

אפליקציית Ripples הופכת את היצירה והשליחה של התמונות האישיות לפשוטה כמו העלאת פוסט במדיה החברתית. הפונקציונאליות של האפליקציה מאפשרת לבחור תמונה קיימת מספריית התוכן של Ripples או לשלוח תמונה מהמצלמה, שתהפוך לאומנות בקצף החלב בבית העסק.ניתן לערוך, לשנות גודל או פילטר, ואפילו להוסיף מלל לתמונה.
 
יוסי משולם, (בתמונה),יוסי משולם המנכ"ל מנכ"ל Steam CC, המפתחת של Ripples: "אנו נרגשים לחשוף את ה-Ripple Maker ושמחים להודיע על ההסכם עם לופטהנזה כלקוח הבינלאומי הראשון שלנו.

החזון שלנו הוא להוסיף משמעות, עומק והנאה לחוויית צריכת הקפה, בכל ספל וספל. הרעיון הזה מתחבר באופן ישיר עם המחויבות ללא הפסקה - ‘non-stop you’ של לופטהנזה ללקוחותיה.

תמונות של אומנות בקפה LATTE ART  הן המשותפות ביותר במדיה החברתית. אנו לוקחים את האומנות בקפה לרמה אחרת לגמרי. כאשר שמים דבר יפהפה בידיו של מישהו, הוא רוצה לשתף אותו. ככה אנחנו יוצרים את השפעת ה-Ripple בעולם".

מידע נוסף – כאן.
הדפסה על קפה



 
 
Bookmark and Share