Telecom News - הושק בארץ סאמרטפון הדגל Huawei P8

הושק בארץ סאמרטפון הדגל Huawei P8

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הושק בארץ סאמרטפון הדגל Huawei P8
הושק בארץ סאמרטפון הדגל  Huawei P8
מאת: חיים חביב, 12.7.15, 23:30P8

ענקית התקשורת הסינית, וואווי, מסתערת על השוק הישראלי עם השקעה של מיליוני ש"ח כדי לנגוס משמעותית בנתח השוק של אפל, סמסונג ו-LG. השקת המכשיר תלווה בקמפיין פרסומי נרחב בהשתתפותם של מוקי וגל גדות, כשהמסר המרכזי: אל תהיו כמו כולם. לכו בדרך הייחודית שלכם.

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי השיקה הערב  בישראל את סמארטפון הדגל החדש Huawei P8, שמשלב טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב חדשני וביצועים מתקדמים. דגם ה-Huawei P8 מזווד בגוף אלומיניום מרהיב, ומציע מפרט עשיר ומתקדם ומצלמות איכותיות במיוחד. הדגם החדש שהושק רק לפני כחודשיים כפי שדיווחנו על כל תכונותיו – כאן, עשוי להתגלות כיריב אמיתי לסדרת מכשירי הפרימיום של החברות המובילות.

קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, היבואנית הרשמית של וואווי בישראל, חשף שהחברה הסינית החליטה להשקיע בישראל כ-15 מיליון ₪ כדי להגדיל משמעותי את נתח השוק שלה בישראל. בחברת וואווי מבקשת להעביר מסר גם לציבור הרחב בישראל: לא צריך לשלם הון כדי לקבל סמארטפון מהשורה הראשונה.

קובי כליף: "היום אנחנו מביאים בשורה אמיתית לשוק הישראלי. חברת וואווי העולמית החליטה להרחיב באופן משמעותי את היקף הפעילות שלה בישראל והצרכן הישראלי ייהנה ממכשירי הפרימיום שלנו במחירים הוגנים. ה-P8 הוא אחד מהסמארטפונים הטובים בעולם, עם עיצוב יוקרתי ודק, מעבד עוצמתי, מצלמה פורצת דרך ושלל פונקציות, שחלקן ייחודיות ומובילות בעולם. המכשיר יימכר במחיר של 2,399 ₪. המחיר כולל ערכת מתנה הכוללת כיסוי מקורי, מגן מסך שלSling  וכרטיס זיכרון בנפח 16 ג'יגה בשווי כ-299 ₪.

החברה תשקיע כ-15 מיליון ₪ בפרסום ובשיווק ובחרה בגל גדות ובמוקי לייצג את וואווי בישראל. כשחברה כמו וואווי, יצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם, מחליטה להיכנס לשוק, היא משנה אותו. אנו ניתן לצרכן הישראלי חלופה אמתית של סמארטפון פרימיום וטכנולוגיה מתקדמת במחיר הוגן".

פירוט תכונותיו המלאות של המכשיר – כאן. להלן תמצית התכונות:
גוף ה- Huawei P8עשוי מתכת אלומיניום עמידה ומציג קו עיצובי מרשים ודק, בעובי של 6.4 מ"מ. למכשיר מסךHD  Full בגודל 5.2 אינץ' עשוי זכוכית מחוזקת וחסינה משריטות מסוג גורילה גלאס 3, עם רזולוציה של 1920x1080 וצפיפות פיקסלים של ppi424.

במכשיר שולב מעבד רב עוצמה מתוצרת החברה, מסוג Kirin 930 HiSilicon, שכולל 8 ליבות במהירות 2 ג'יגה-הרץ, עם ערכת שבבים של 64 ביט וזיכרון פנימי של 3GB RAM. מצלמה אחורית 13MP וקדמית 8MP.

ה- P8 תומך בגלישה ברשתות תקשורת מדור 4 (LTE G4). למכשיר סוללה חזקה - 2,680 מיליאמפר, שמאפשרת עבודה רציפה למעלה מיום. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 5.0 (לוליפופ) עם ממשק המשתמש הייחודי והמשופר של וואווי 3.1Emotion UI 
 
קובי כליף
גל גדות
קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום (מימין), גל גדות, פרזנטורית P8
קרדיט צילום: דודי חסון



 
 
Bookmark and Share