Telecom News - טל גרנות - גולדשטיין מונתה למנכ"לית HOT

טל גרנות - גולדשטיין מונתה למנכ"לית HOT

דף הבית >> מינויים >> טל גרנות - גולדשטיין מונתה למנכ"לית HOT

טל גרנות - גולדשטיין מונתה למנכ"לית HOT
מאת: מערכת Telecom News, 28.7.15, 09:46טל גרנות-גולדשטיין

אילן צחי פורש לאחר 5 שנים בקבוצה ולאחר שנה וחצי בתפקיד המנכ"ל.
 
חברת HOT הודיעה היום על חילופי תפקידים בצמרת החברה.

מנכ"ל  ,HOT אילן צחי, הודיע היום על כוונתו לסיים את תפקידו. זאת, לאחר תקופה של למעלה מ-5 שנים בקבוצה. במקומו של צחי תתמנה לתפקיד טל גרנות - גולדשטיין, שמכהנת כיום בתפקיד משנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות. היא תכנס בימים הקרובים לאחר סיום חפיפה עם המנכ"ל היוצא. 

אילן צחי מילא במרוצת 5 וחצי השנים האחרונות שורה של תפקידים בכירים בקבוצה, ביניהם מנכ"ל החברה, מנכ"ל HOT mobile וסמנכ"ל השירות של HOT.

טל גרנות - גולדשטיין היא בעלת 10 שנות ניסיון בשוק התקשורת בין השאר בניהול מערכי מכירה, שירות ותמיכה. קודם לתפקידה הנוכחי בחברה היא שימשה בתפקיד מנכ"לית חברת האינטגרציה Entrypointטל שימשה גם בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש וארגון שיטות בחברת 012 סמייל במשך 5 שנים והייתה שותפה להליך מיזוג חברות  012 ואינטרנט זהב. לפני כן שימשה גרנות כסמנכ"ל משאבי אנוש של חברת אינטרנט זהב וכמנהלת חטיבת המכירות של החברה במשך 5 שנים. 

פאטריס ג'יאמי, יו"ר HOT: "אני מבקש להודות לאילן על פועלו בקבוצה. לאילן היתה תרומה אישית משמעותית להצלחת החברה, לשגשוגה וקידום מטרותיה. הוא הוביל את מהפכת שיפור השירות ב-HOT ותהליכים מרכזיים בקבוצה בשוק מאתגר ביותר עם תחרות עזה. אני מבקש לאחל הצלחה לטל גרנות - גולדשטיין, יש לנו אמון מלא בה ואנו משוכנעים, שבכישרונה היא תמשיך ותוביל את אחד השווקים החשובים לאלטיס (חברת האם של הבעלים פטריק דרהי) להישגים. קבוצת אלטיס רואה חשיבות רבה בהבטחת שירות מצוין, טכנולוגיה מתקדמת וחדשנות ללקוחותיה".

אילן צחי, מנכ"ל  HOTהיוצא: "נפלה בחלקי זכות גדולה להיות חלק מקבוצתHOT  במשך חמש וחצי השנים האחרונות, בשורה של תפקידי מפתח מעצבים. תקופה במהלכה הצליח הארגון להתמודד בהצלחה עם ייצוב רמת השירות שלו ולמקם עצמו בשורה אחת עם החברות המתחרות בשוק. התמודדנו בהצלחה עם השינויים בשוק הטלוויזיה וביססנו את מעמדה של HOT mobile כשחקן מחולל תחרות בשוק הסלולר. HOT עברה במהלך 5 השנים האחרונות שינוי משמעותי, מקצה לקצה, והפכה מחברת התקשורת הרביעית בגודלה, לקבוצת התקשורת השנייה בגודלה בישראל ולחלק מתאגיד תקשורת בינלאומי. אני סמוך ובטוח, שהמבנה הארגוני החדש יאפשר לחברה להתמודד בהצלחה רבה עם אתגרי השוק הצפויים. אני משוכנע, שיכולותיה, כישרונה וניסיונה של טל יאפשרו לה להוביל את החברה ולהשיג את יעדי החברה". 
 
טל גרנות - גולדשטיין: "אני מודה על הזכות להוביל את קבוצת התקשורת המשמעותית והמשפיעה בשוק התקשורת הישראלי ולהצעיד אותה קדימה אל מול האתגרים החדשים ה,עומדים בפניה. השינויים המבניים שהשלימה החברה בחודשים האחרונים, יסייעו לנו למקד יתר תשומת לב בלקוחותינו ולהתמודד בצורה נכונה וטובה עם השינויים המתרחשים והתחרות הגוברת בשוק התקשורת בישראל. כל זאת, תוך שמירה על היעדים והמטרות המרכזיות, שהצבנו בפנינו, ובכללם המשך המחויבות של HOT לספק לקהל לקוחותינו שירות מקצועי ואמין, תוכן משובח, יצירתי ומקורי, הקפדה על איכות, והצבת סטנדרטים מתקדמים בתחום התשתית והטכנולוגיה".


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס




 
 
Bookmark and Share