Telecom News - eBay מגייסת 50 עובדים נוספים למרכז הפיתוח בישראל

eBay מגייסת 50 עובדים נוספים למרכז הפיתוח בישראל

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> eBay מגייסת 50 עובדים נוספים למרכז הפיתוח בישראל
eBay מגייסת 50 עובדים נוספים למרכז הפיתוח בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 6.8.15, 18:42איביי
 
eBay הודיעה על הרחבת הפעילות בישראל ועל גיוסם של כ-50 עובדים למרכז הפיתוח בנתניה. החברה מחפשת אנשים עם ניסיון רלוונטי ו/או מצטיינים בתחומם יוצאי יחידות טכנולוגיות ומודיעיניות מצה"ל, וכן דוברי שפות זרות (בעיקר גרמנית, צרפתית, איטלקית וספרדית) בעלי רקע טכנולוגי. 
 
בין המשרות הרלוונטיות ב-eBay: מהנדסי פיתוח ותוכנה בשפת Java, אנשי data science ואנליסטים / אלגוריתמיקאים עם אוריינטציה לעבודה ב-Big-Data.
 
eBay מונה כיום בארץ כ-230 עובדים ופועלת ב-2 יחידות מרכזיות הממוקמות בנתניה: מרכז הפיתוח המתמחה במידע מובנה Structured Data)) של אתר eBay  העולמית. בראש מרכז הפיתוח עומד יובל מטלון, שמשמש גם כמנכ"ל eBay ישראל. היחידה השנייה היא היחידה העסקית, שמקדמת עסקים וצרכנים ישראליים בזירות המסחר העולמית של החברה, בראשה עומד אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל.
 
יובל מטלון, מנכ"ל eBay ישראל: "eBay הוא הקניון הווירטואלי הגדול בעולם. תפקידו של מרכז הפיתוח בישראל הוא בסידור ובאיפיון 850 מיליון הפריטים, שמוצעים בו למכירה כמעט מכל מקום לכל מקום. לשם כך, אנו ממקדים את מרב המאמצים במציאת דרכים להפיכת המערכות שלנו למתוחכמות עוד יותר, ע"י פיתוח הטכנולוגיות המתקדמות בתחום.

מהלך הגיוס יתמוך בהרחבת הפעילות בתחומי הביג דאטה, ה- Data Mining וה-Structured Data. זאת, כדי להציע ללקוחות דרכים טובות יותר למצוא בקלות ובמהירות את הפריטים האהובים עליהם. בכל העולם יודעים היום, שהמוחות בישראל הם המוכשרים ביותר. לכן, כשחברה בינלאומית ענקית כמו eBay מחליטה להרחיב את הפעילות שלה בישראל ולגייס עובדים נוספים דווקא כאן למרכז הפיתוח שלנו, זו ההוכחה הטובה ביותר לכך".
 
להגשת מועמדות: Jobs-IL@ebay.com
גיוס עובדים



 
 
Bookmark and Share