Telecom News - פלאפון טוענת שתפעיל בימים הקרובים את רשת הדור הרביעי במלואה

פלאפון טוענת שתפעיל בימים הקרובים את רשת הדור הרביעי במלואה

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פלאפון טוענת שתפעיל בימים הקרובים את רשת הדור הרביעי במלואה
פלאפון טוענת שתפעיל בימים הקרובים את רשת הדור הרביעי במלואה
מאת: מערכת Telecom News 9.8.15, 20:40גיל שרון

לדברי החברה, היא תשלש את מהירות הגלישה ותהיה הרשת המהירה בישראל.

פלאפון הודיעה היום, שתפעיל בימים הקרובים את רשת הדור הרביעי שלה (LTE) במלואה. החברה הודיעה על אישור משרד התקשורת לקבלת מלוא רוחב הפס של תדרי 1800 בדור רביעי, בהם זכתה במכרז התדרים לפני מספר חודשים. בכך תשלש את מהירות רשת הדור הרביעי שלה.
 
גיל שרון, (בתמונה), מנכ"ל פלאפון: "פלאפון תציע מעתה את רוחב הפס הגבוה ביותר למנוי בדור הרביעי, כאשר בניגוד לחברות אחרות, מנויי פלאפון לא יאלצו לחלוק את התדרים ברשת עם מנויי GSM, טכנולוגיה הפועלת אף היא בתדר 1800, או עם מפעילים אחרים, שמשתפים פעולה איתם ורוכבים על הרשת שלהם. כתוצאה מכך, יהנו מנוי פלאפון בדור הרביעי מחוויית גלישה איכותית ומהירה יותר, תוך צריכת תוכן ושירותים באופן מיידי.
 
מאז השקנו את רשת הדור הרביעי מצטרפים לרשת יותר מנויים מדי יום ובהתאמה גם שימושי הווידאו והדאטה אצלם גדלים. בממוצע ראינו, שמנויי הדור הרביעי גולשים כ-25% יותר לעומת מנויי הדור ה-3 בגלל איכות הצפייה וחווית השימוש הטובה יותר. עד כה פרשנו מאות אתרי  LTE ברחבי הארץ ואנו ממשיכים בהרחבת הפריסה בכל הארץ".
 
מנויי פלאפון בדור הרביעי ייהנו משיפור בחוויית הגלישה, תוך שילוש מהירות הגלישה אותה חוו עד כה, ומכל יכולות הרשת המהירה של החברה, שכוללת שירותים כמו: צפיה בתכני וידאו באיכות HD באפליקצית הטלויזיה של פלאפון "Super TV", הורדה והאזנה לשירים ב-Musix, קטלוג מוזיקה הכולל כמיליון שירים לועזיים וישראליים והעלאת תכנים בשירות הגיבוי "פלאפון קלאוד", שמציע גיבוי של כ-100 ג'יגה מהסלולר ומהמחשב.

ניתוח ההודעה של פלאפון (שהיא יותר פרי דימיון יצירתי ושיווקי שאין לו כל קשר למציאות) - כאן
LTE



 
 
Bookmark and Share